Kiera Cass - The One - Az Igazi (Párválasztó #3)

A párválasztó kezdetekor a lányok még harmincöten voltak, de közülük csak egy nyerhet. 
Eljött az idő, hogy a korona végre a győztes fejére kerüljön. 
Amikor beválogatták a Párválasztóba, America még csak nem is álmodott arról, hogy valaha eljuthat a korona közelébe – vagy Maxon herceg szívéhez. Ahogy azonban egyre közeleg a versengés vége, és a palota falain túl fokozódik a fenyegető veszély, America rádöbben arra, hogy mennyi mindent veszíthet – és hogy milyen keményen kell küzdenie a vágyott jövőért. 
"Egyik kezem Maxonéban pihent, arcomat a mellkasára fektettem. Ő a fejem tetején nyugtatta az állát, így forogtunk az eső zenéjére. 
Abban a pillanatban biztosra vettem, hogy van közös jövőnk. Ha ilyen érzés, amikor együtt vagyunk, akkor valahogy rá fogunk találni az útra, amely visszavezet bennünket egymáshoz."
~
Az értékelés spoilereket tartalmazhat.

Hogy én mennyire vártam már ezt a könyvet!!! Karácsony táján olvastam az Elitet, és akkor eldöntöttem, hogy nekem mármostazonnal kell az Igazi de akkor még nem volt sehol, úgyhogy vártam és vártam és végre eljött az idő. :))

Akik szerették az előző két részt, azok nem csalódhattak a trilógia befejezésében sem: megvolt benne minden, ami kell. Gondolom mindenkiben ott motoszkált az a gondolat, hogy vajon most akkor America kit is választ? És ez nagyon érdekfeszítő téma is, de ez a könyv ennél sokkal több. Talán két nap alatt olvastam el, annyira de annyira tetszett.

"Azt mondtad ahhoz, hogy a dolgok helyre jöjjenek, valamelyikünknek nagyon kell bíznia, és mernie kell akár vakon is elrugaszkodni. Úgy vélem, előttem a szakadék, amely fölött át kell lendülnöm, s csak remélni tudom, hogy ott vársz rám a túloldalon."


Az első dolog, amit imádtam, hogy most már minden szereplő kibontakozott, mindenkit kicsit jobban megismerhettünk. Betekintést kaptunk az Elitben maradt lányok gondolataiba, érzéseikbe, félelmeikbe. Mindenki megmutatta azt az oldalát, amit eddig nem hozott napvilágra: megláthattuk, hogy kit milyen okok vezérelnek a koronáért, és persze Maxon szívéért való küzdelemben, hogy melyik lány mitől fél vagy mi árnyékolja be a boldogságát. Celeste emberi oldalát is megismerhettük, aminek személy szerint nagyon örültem, mert bár nem nagyon kedveltem az előző két kötetben, most az egyik kedvenc szereplőmmé nőtte ki magát. A kedvenc jelenetem az volt ezzel a témával kapcsolatban, amikor már leomlottak a falak a lányok közözz, és elkezdtek barátnőként tekinteni egymásra, nem riválisként. És Amberly királynét is bevonták a lányos beszélgetésekbe.

Ismét kaphattunk egy jó adagot a lázadó szellemű Americából, aki sosem tud megülni egy helyben, és felkavarja maga körül az állóvizet egy-egy mondatával is. Örülök, hogy sikerült rendeznie a kapcsolatát Maxonnal, és egyre több időt töltöttek együtt. A kedvencem ezek közül az esős és a fotómozaikos jelenet volt.

Kibontakozott az egész lázadós-szál, ami szerintem nagyon jól ki lett találva. Megkedveltem az új szereplőket. :)

És hát ami a legjobb volt az egész könyvben...azok a levelek. Valami eszméletlenül gyönyörűek voltak, és hát be kell vallanom, hogy telesírtam a párnámat...ez van... :D Szóval összességében a három kötet közül nekem az Igazi lett a kedvencem. Tele van romantikával, gyönyörű érzelmekkel, nehéz döntésekkel és folyamatosan pörgő cselekménnyel. :)


A Gabo Kiadó gondozásában megjelent a Párválasztó eddig megjelent két előzménynovelláját összegyűjtő Párválasztó történetek című novelláskötet, ami Maxon és Aspen szemszögéből írja le a Párválasztó előtti eseményeket. Én már angolul olvastam a Maxonos novellát, és nagyon jó volt szerintem. Bár Aspen nem a szívem csücske, de azért tuti el fogom olvasni, mert imádok mindent, ami Párválasztó. :)


Illetve a közeljövőben fog megjelenni egy új novella, ami a The Queen (A Királynő) címet viseli. Erről még nem lehet sok mindent tudni, de azt hallottam, hogy Amberly királyné és Marlee története lesz benne, illetve egy zenelista az Igazihoz. Ugye ti is izgultok már? *-*


«««««««««« (10/10)
____________________________
Kiadó: Gabo
Kiadás éve: 2014
Oldalszám: 346 oldal
Sorozat: Párválasztó

A bejegyzés a Gabo Kiadó jóvoltából jöhetett létre.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése