Burn, rewrite or reread?

Egy új könyves játékot hoztam nektek, ami a Marry, Kiss, Cliff-hez hasonló. Ebben az esetben nem a könyvek szexi szereplői, hanem maguk a könyvek közül sorsoltam. Ugyanúgy hármat kell húzni egy körben, és el kell dönteni: melyik könyvet égetnénk el (BURN), melyiket írnánk újra (REWRITE) és melyiket olvasnánk újra (REREAD)? Ez a játék 16 fordulós lett, mivel elszaladt velem a ló a cetlik írogatása közben. :) A cetliken az X betű az egész sorozatot jelenti.


1. forduló:



Áá ez nehéz..igazából egyik sem áll olyan közel hozzám..

2. forduló:



3. forduló:



4. forduló:



5. forduló:



6. forduló:



7. forduló:



8. forduló:



9. forduló:



10. forduló:



11. forduló:



12. forduló:



13. forduló:



14. forduló:



15. forduló:



16. forduló:


2 megjegyzés:

  1. Húúha, ezt szerintem én is megcsinálom majd, ha nem bánod! :) Megjelöllek majd forrásként. :3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Persze, csináld meg, kíváncsi vagyok!! :) Van még egy másik is, azt is ajánlom a figyelmedbe: http://mostjo.blogspot.hu/2014/05/marry-kiss-cliff-booktag.html :)

      Törlés