Meghan March: Vágy és hatalom (Vágy-trilógia #1)

Tömött ​a pénztárcám és jó nagy a férfiasságom. Ennyit az önéletrajzomról. Azt hiszem, nem is kell többet mondanom, a nők 99 százalékának ennyi elég, hogy megkapjam őket. 
Hogy seggfej vagyok? Hát igen. És tudod, mit? Jól is érzem így magam. Vagyis jól éreztem… Amíg nem találkoztam Vele. A könyvekben szikrákról meg kémiáról szoktak írni. Faszság. Kettőnk közt inkább tűzijáték volt, sőt tűzhányó. Vagy atombomba. Csakhogy van egy kis baj. Nem tudom a nevét, nem adta meg a telefonszámát, csak úgy lelépett a szállodából életem legforróbb kibaszott éjszakája után. Megkóstoltam a világon a legédesebb, legkülönlegesebb kis pinát… ritka, mint az unikornis, és újra akarom! Mit tehet ilyenkor egy ilyen seggfej, mint én? Utcára vittem a problémát. Olyan nincs, hogy nem kapom meg. És hogy mi lesz, ha megtalálom? Megtartom!
Meghan March erős, érzéki nőkről ír és mocskos szájú alfahímekről, akiket térdre kényszerítenek. Impulzív és kedélyes, és senkitől nem kér bocsánatot, amiért imád pikáns dolgokat írni. Erotikus regényei Amerikában hatalmas sikert aratnak, és minden bizonnyal a hazai olvasók kedvence is lesz.



Már "kinőttem" az erotikus regényekből, egy ideje nem is vettem ilyeneket kézbe, most mégis kivételt tettem. Hogy miért? Valami megfogott ennek a könyvnek a fülszövegében. Talán Creighton pofátlan önméltatása, vagy a kendőzetlen, mocskos fülszöveg. De úgy éreztem, el kell olvasnom, és nem bántam meg, sőt!

Egyetlen apró dologtól eltekintve imádtam ezt a könyvet. Essünk is túl rajta, hogy utána jöhessenek a pozitívumok. Ami nagyon nem tetszett, az a rengeteg káromkodás. Oké, várható volt, a fülszövegben is van egynéhány, és alapvetően nincs bajom az ilyenekkel, de itt már néha átment annyira alpáriba, hogy én szégyelltem magam Meghan March helyett.

Viszont!

Imádtam Hollyt. Imádtam, hogy végre nem egy ártatlan, egyetemről kikerült kis könyvmoly lány lett a milliárdos barátnője, hanem egy karakán, szuper csaj, aki tehetséges zenész is egyben. Nagyon tetszettek a Holly karrierjével kapcsolatos részek, szívesen olvasnék erről még többet.

Creightont is megszerettem a mocskos szája és a nők abszolút tárgyiasítása ellenére. Kíváncsi vagyok, hogy mit alakít ki belőle az írónő a továbbiakban, van bőven lehetőség a pasiban. Tetszett az is, hogy nem kerültek elő a múltbéli démonok (azért ne kiabáljuk el, van még 2 rész), amik miatt úgy bánik a nőkkel, ahogy.

Tetszett a cselekmény is, mert az is volt! Nem csak éjjel-nappal szex, ahogy az erotikus regények 90%-ában.

Nagyon kíváncsi vagyok a folytatásokra, tűkön ülve várom. :)

Szereplők



Kedvenc idézetek

"Van egy csodás dolog az sms-ben: addig nem kell rá válaszolni, míg az embernek nincs kedve hozzá."

"…a bárban ülve csak arra vágytam, hogy lássam a tenyerem nyomát a seggeden."

"– Ha nem akarod, hogy több füled legyen, mint fogad, ajánlom, hogy kurva gyorsan fizess, aztán takarodj innen, különben nem állok jót magamért!"

"Tizenhat dollár egy Jack Danielsért? Mi a fene? Jack feltámadt, és ő maga szolgálja fel az italt?"

INFORMÁCIÓK
Kiadó: Álomgyár
Oldalszám: 238
Megjelenés éve: 2017
Eredeti cím: Dirty Billionaire
Rendeld meg!

★★★★★★★★★☆ (9/10)

A bejegyzés az Álomgyár Kiadó jóvoltából jöhetett létre 

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése