Because feelings matter #booktag

Nagyon rákattantam a tagekre. :) Ezt Katytastic vlogján találtam.

Melyik az a könyv, ami magabiztossá tett önmagaddal, vagy az életeddel kapcsolatban?
Kami Garcia - Margaret Stohl: Lenyűgöző teremtmények ~ mert megtanítja, hogy attól, hogy valaki furcsa, más, vagy kívülálló, még ugyanúgy lehet különleges.
Melyik az a könyv, aminek a karaktereivel a legjobban együtt éreztél?
Minden könyvem szereplőivel együtt érzek, de leginkább Lauren DeStefano - Hervadás c. könyv szereplőivel, Rhine-nal és Jennával.
Melyik az a könyv, ami miatt aggódtál?
Ez így elég hülyén hangzik... E. L. James - A Szabadság ötven árnyalata olvasása közben aggódtam sokat.
Melyik az a könyv, ami felidegesített?
David Benioff - Tolvajok tele
Melyik az a könyv, amiben csalódtál?
Meg Rosoff - Majd újra lesz nyár ~ nagyon nyomták, filmadaptációt is csináltak belőle, aztán sehol semmi...
Melyik az a könyv, ami összezavart?
Cecelia Ahern - Lány a tükörben ~ nem értettem...
Melyik az a könyv, ami elégedetté tett?
A Harry Potter trilógia elolvasása elég nagy teljesítménynek számít, szóval elégedett voltam magammal, mikor befejeztem, ráadásnak pedig kaptam egy nagy adag kalandot.
Melyik az a könyv, amelyikben a legjobban tudtál azonosulni a főszereplővel?
Kiera Cass - A Párválasztó

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése