Harry Potter Hét #7 nap - Fangirling



A Harry Potter hét azért jött létre, mert szerintem soha nem elég Rowling csodálatos világából. Ez lesz az első Harry Potter hét, ami teljes egészében, csak és kizárólag az első kötetet és filmet, a Harry Potter és a Bölcsek Kövét tárgyalja. Mivel most olvastam újra a könyvet, gondoltam, hogy jó lenne egy pár extrát összegyűjteni. Nem biztos, hogy mindenkinek fogok tudni újat mondani, de akik nem tudnak angolul, azoknak biztosan. :) Remélem, tetszeni fog!


A Harry Potter hét augusztus 11-én kezdődik, és pontosan egy hétig fog tartani, tehát 17-én fejeződik be. 

Eljött a Harry Potter Hét utolsó napja, ami szomorú, mert tényleg élveztem ezeknek a cikkeknek az összegyűjtését. De még nincs vége, úgyhogy ne szomorkodjunk. :) Az utolsó napra egy kis különlegességet tartogattam. A bejegyzés egy kicsit (nagyon!) hosszúra sikeredett a sok kép miatt, szóval elnézést kérek. :) Ma a kedvenc Harry Potteres képeimet hozom el nektek. :)
~

Talán szívtelennek tűnök. Mert a szívem meghalt vele.


A pasim: Én vagy a Harry Potter függőséged?
Én: Távozz.

Habár különböző országokból jövünk és különböző nyelveket beszélünk, a szívünk egyszerre dobog.

A kedvenc mondatod, amit a karaktered mondott:
Helló gyönyörű
Wingardium Leviosa
Ne hívj Nymphadorának
Mumus
 Ne félj, épp olyan normális vagy, mint én.
Reméljük Mr. Potter mindig a közelben lesz, hogy megmentsen.
Halott.
Megmondom az apámnak.
Most már megérinthetlek.
Még egy ilyen remek ötlet, és mindhárman meghalunk, vagy akár ki is csaphatnak.
Hogy melyik a rosszabb, arról vitatkozhatnánk.
A lányomat nem bántod, te szajha!
Te vagy az egyetlen, aki találkozott Tudjukkivel, és túl is élte a találkoztást.
Harry...
Miért mindig én?
Sok szerencsét!
Te nevezed magadat az anyánknak?
Reggelt..
Rémszem meghalt.

Ron! Ron! Itt ne hagyd az embert, aki megölte a legjobb barátod szüleit!


Nagyon meggyőző, de attól még megölted Dumbledore-t.

Top 10 dolog, amin Piton gondolkodni szokott
10. Miért tanítok itt?
9. Igaz, hogy Granger kisasszony és Potter randiznak?
8. Vajon mi ma az ebéd?
7. Vajon hány embernek tűnik fel, hogy gyúrni járok?
6. El ne felejtsek levonni 10 pontot a Griffendéltől.
5. Mit mondott Dumbledore?!
4. Miért van Mógus fején egy törölköző?
3. Csak nekem tűnt fel, mennyire meleg Dumbledore?
2. Hiányzik Lily.
1. Az én köpenyem sokkal szexibb, mint másoké.
Amikor találkozok J. K. Rowling-gal:
Én: Szia! Imádom Harry Pottert!
JKR: Az jó!
Én: Tudod, miután meghalt Fred, készítettem egy pólót.
JKR: Miből készítetted?
Én: A könnyeimből!

Nincs több SMS-ezés a titkos halálfaló meetingeken.

Egy kicsit furcsa volt a Fekete ruhás nő premiere Londonban. Készülődtünk a premierre, miközben Rupert és Emma nem ugyanabban a hotelban készülődtek...nagyon furcsa érzés volt.

Idegesít, amikor az emberek azt mondják, hogy ezek gyerekkönyvek. Ezek a könyvek olyan témákat dolgoztak fel, amiket még a felnőttek sem értenek igazán, vagy csak szeretnének. Volt benne rasszizmus, előítéletek, szexizmus, homofóbia és általános tudatlanság. Ezek a könyvek megtanították nekünk, hogy nem számít, hogy nevelkedtél fel, de választhatsz, hogy kedves, hűséges, bátor és igaz leszel-e. Megtanítottak arra, hogy nyomás alatt is erősek maradjunk és tartsunk ki a végsőkig amellett, amiben hiszünk. Ezek a könyvek rengeteg mindent tanítottak nekem, és megváltoztatták azt, aki vagyok. És csak azért, mert egy fantasy világban játszódik, fiatal főhősökkel, az nem jelenti azt, hogy bárminél is kevesebbet érnek.

Szerintetek volt már olyan, hogy Sirius megette Remus, James vagy Peter házi feladatát viccből?


Tudnánk erről beszélni 5 percig? Mindenki utálja Hermionét és a fontossági sorrendjét ennél a jelenetnél, de figyeljetek ide: A kirúgás valóban rosszabb lenne a halálnál egy olyan lánynak, mint Hermione (vagy bármely más sárvérűnek). Mindig is tudtad, hogy különleges vagy, és nem illesz a korodbeli gyermekek közé. Aztán mikor 11 leszel, rájössz, hogy nem csak különleges, hanem fantasztikus vagy! Végtelen erőd van és még csak most kezdesz ismerkedni vele, aztán két idióta, akivel most találkoztál olyan dolgokba visz bele, ami miatt kirúghatnak ebből a csodálatos világból, ahol kitörölhetnék a memóriádat, vagy, ami rosszabb, meghagyhatnák az emlékeidet, hogy emlékezz arra, mit veszítettél és nem tehetsz ellene semmit. Hermione érti ezt. Elküldve lenni a legjobb lehetőségtől, amid valaha is lesz tényleg rosszabb lenne a halálnál.

Mi lenne, ha Harry soha nem kapta volna meg a Roxforti levelét?
Mi lenne, ha Lily Pitont választotta volna James helyett?
Mi lenne, ha senki nem hallotta volna meg a próféciát?
Mi lenne, ha Piton nem lett volna szerelmes Lilybe?
Mi lenne, ha Féregfark nem mondta volna el Voldemortnak, hol rejtőzik Lily és James?
Mi lenne, ha id. Tom Denem beleszeretett volna Merope Gomoldba?
Mi lenne, ha Voldemort ismerné a szeretetet?
Mi lenne, ha elkapták volna Pettigrew-t?
Mi lenne, ha Ginny meghalt volna a Titkok Kamrájában?
Mi lenne, ha Makesz sárgává változott volna?
Mi lenne, ha J. K. Rowling soha nem írta volna meg a Harry Pottert?
Más lenne az életed?


V: Mi az? Ez megint egy olyan nyomtatvány, amit alá kell írnod?
H: Nem. Ez egy levél a keresztapámtól.
V: A keresztapádtól? Nincs is keresztapád!
H: De van! Ő volt az anyám és az apám legjobb barátja. Egy elítélt gyilkos, de kiszabadult a varázslóbörtönből és most menekül. Szeret kapcsolatban lenni velem, érdeklődik, mi újság. Ellenőrzi, hogy boldog vagyok...


N: Jól értem? Engedélyt ad arra, hogy ezt csináljuk?
M: Ez így igaz, Longbottom.
N: Robbantsuk fel? Bumm?
M: Bumm!


Dumbledore nem engedné, hogy ez megtörténjen.


P: Kérdezzük meg Pottert, hogyan különböztetünk meg egy szellemet egy Inferiustól.
H: Hát, a szellemek átlátszóak...
P: Ó, nagyon jó. Igen, látszik, hogy majdnem 6 év oktatás megtette a hatását, Potter. "A szellemek átlátszóak".


A Roxfort mindig ott lesz, hogy otthonodként üdvözölhesd.


- Tapmancs, te idióta, hogy kötöttünk ki itt?
- Hát, Ágas, azt hiszem, köze lehet a sok Lángnyelv-whiskey-hez.




Istenem, Albus, ki csinálta meg a körmödet? Egyszerűen elképesztő!

Ron érzelmi szintje


"Talán Harry Potter valóságos, és te nem vagy az." - John Green

Egy szempillantás alatt minden megváltozott.

The malfoys god damn. Still sexy.  I say that, then feel weird watching the first few movie... I mean the later ones weirdos :P
Mit mondanak a Harry Potter színészei a szerepükről?
Imelda (Umbridge): A könyvben nagyon csúnyák és béka-szerűnek írják le. És sok ember azt mondja: "Ó! Te tökéletes lennél a szerepre" Nagyon szépen köszönöm..
~
Interjúvoló: Hogy jött neked ez a szöveg?
Alan (Piton): A postán.
~
Richard (Dumbledore): Az unokám felhívott, és azt mondta: "Nagypapa, ha nem játszod el Dumbledore-t, soha többet nem beszélek veled."
~
Daniel (Harry): Egy kicsit hasonlítok Harryre, mert én is szeretnék egy baglyot.
~
Helena (Bellatrix): Mindig is Hermionét szerettem volna eljátszani. Nem tudom, miért nem engem kértek fel a szerepre.
~
Jason (Lucius): Nos, David, úgy gondolom, Lucius Malfoyt sokan félreértik. Ő egy gonosz, cselszövő, szadista gyilkos, de meg kell mondjam, hogy hűséges beosztott. És persze nagyon fantasztikus a haja.
~
James és Oliver (Fred és George) bevallotta, hogy többször szerepet cseréltek a forgatásokon.
~
Interjúvoló: Mennyire vagy szerelmes Hermionéba?
Rupert (Ron): Ron nagyon nagyon szerelmes Hermionéba.
I: És Rupert?
R: Nem...Emma..olyan, mintha nővérek lennénk.
~
Alan (Piton) arról, hogy milyen Daniellel dolgozni: Valami hangos, nem is tudom, micsodát játszik..Azt hiszem, zenének hívják.
~
Tom (Draco): Még mindig Marderkár színekben nyomulok, ha nem vettétek volna észre.

"We've got one thing that Voldemort doesn't have something worth fighting for." - Harry Potter
Van valamink, ami Voldemortnak nincs: valami, amiért megéri harcolni.

This was my favorite interview with them all! Only one of the twins thought of that clever book! Hah
Ha egy lakatlan szigeten ragadnál és csak egy könyvet vihetnél magaddal, melyik lenne az?
Daniel: Az öreg halász és a tenger
Devon: Harry Potter
Emma: Jilly Cooper vagy a Biblia
Bonnie: A nagy Gatsby
Oliver: Hogyan építs tutajt

Being different isn't a bad thing, it means you're brave enough to be yourself.
Másnak lenni nem rossz dolog. Azt jelenti, hogy elég bátor vagy ahhoz, hogy önmagad legyél.

Harry Potter explains it all
Azoknak, akik csodálkoznak, hogy miért mennek a lányok csoportosan a mosdóba:
Hermionét megtámadta egy troll.
Ginnyt elrabolták.
Mirtill meghalt.
Katie-t elátkozták.
Ne menj a mosdóba egyedül!

Mrs. Weasley is awesome Haha Probably while knitting sweaters too. :)
Molly Weasley megeteti Chuck Norris-szal a zöldségeket.









Az öröm mindig segít rajtunk, akkor is, ha teljes a sötétség, mert a sötétséget elűzi a fény.

~

Ennyi lenne. Több képet is találtam, de nem akartam nagyon nyújtani a bejegyzést. Ha érdekelnek további képek, jelezzetek vissza a kommentben, és megoldjuk. :)
Köszönöm hogy velem tartottatok a héten!

Lemaradtál a hét valamelyik bejegyzéséről? Semmi gond! Erről az oldalról direkt elérheted bármelyik bejegyzést! :)


X

Kérlek, ha van időtök, töltsétek ki az alábbi kérdőívet:


+ Képek
Többen kértétek, hogy tegyek fel több képet, így kiegészítem a bejegyzést :)
Kérlek nézzétek el, hogy a fordítások eltérnek az eredeti könyv- vagy filmbeli szövegtől. Nem emlékszem mindenre pontosan, viszont igyekszem lefordítani a képeket, hogy azok is élvezhessék, akik nem tudnak angolul. :)

- Egyébként Ron vagyok. Ron Weasley.
- Én Harry Potter vagyok. A húgod fogja megszülni a gyermekeimet.



"A harmadik emeleti folyosó jobb kéz felőli szakaszára tilos a belépés mindazok számára, akik nem óhajtanak kínok kínjai között távozni az élők sorából."
Imádom Harry arcát. Mindenki csak lenéz nagy komolyan, de Harry meg azt gondolja "Milyen kib*szott iskola ez?!?"

Soha nem akartam, hogy meghaljatok értem.

Hogy töltötted a 11. szülinapodat:
- Ünnepeltél.
- Vártál a Roxforti leveledre.

Hogy töltötted a 2000-es éveket:
- Vártad a következő Harry Potter könyvet.
- Vártad a következő Harry Potter filmet.


Annak a valószínűsége, hogy Voldemort felbukkan.
Oldalszám

Dolgok, amiket Piton professzortól tanulhattunk.
- Harry Lily szemét örökölte.
- A szerelem nem ér véget a halál után.
- A vérfarkasokról szóló fejezet a 394. oldalon kezdődik.

Amikor ez véget ér, egy család leszünk.


Dolgok, amik fontosak:
Könyvek és okoskodás
Barátság és bátorság

28 éves vagyok, és most olvasom először a Harry Potter könyveket. Rájöttem, hogy a kor csak egy szám, és soha nem lehetsz elég idős ahhoz, hogy higgy a varázslókban és a mágiában.

46 éves vagyok, Metallica Rajongó, de mikor Dobby meghalt, sírtam.


Akik megoldják a rejtélyeket:
Tinédzserek
Képzett varázslók és boszorkányok



Minden tükör Edevis Tükre.

Ugh, this entire thing.
Az év, amikor megnyertük a Ház Kupát.
Az év, amikor majdnem elvesztettük a húgunkat.
Az év, amikor továbbadtuk James örökségét.
Az év, amikor tudtuk, hogy visszatért.
Az év, amikor legendává váltunk.
Az év, amikor fényt hoztunk a sötétségbe.
Az év, amikor a "mi"-ből "én" lett.

Molly's boggart.
A Főnix Rendjében, amikor Molly Wesley megpróbálja legyőzni a mumust, az egyesével a családtagjai holttestévé változik. Az ikrek itt együtt vannak, mert Molly még a legrosszabb rémálmában sem tudta elképzelni, hogy bármi is elválassza őket.

And when someone wrote this message from Lily.
Kedves Molly,
Vigyázok Fredre ahogy te is vigyáztál Harryre évekig.
Szeretettel, Lily.

The first and last thing Harry ever said about Snape.
- Percy, ki az a tanár, akivel Mógus beszélget?
- A legbátrabb ember, akit valaha is ismertem.
Az első és az utolsó dolog, amit Harry mondott Piton professzorról.


And of course, this story of the Phelps twins filming Fred's death scene.
Amikor Fred halálát forgatták, mindenki sírt, amikor a filmbeli fia, bátyja, barátja meghalt. De ahogy Oliver (George) lenézett a bátyjára és legjobb barátjára, zokogni kezdett, és azt kérdezte: "Mi lenne, ha ez a valóság lenne?". Miután a rendező leállította a forgatást, James (Fred) felült, Oliver átölelte és kisírta magát James vállán. Mindenki hátrább lépett, hogy adjanak nekik egy percet. Még így is hallották, ahogy Oliver sírva azt mondja: "Szeretlek, James!". James megölelte Olivert. "Ember, nem vagyok halott! De én is szeretlek." Oliver szipogott, és azt mondta: "Tudom...csak belegondoltam...mi lenne, ha az lennél?" James nem válaszolt pár percig. A két fivér soha nem volt ennél közelebb egymáshoz. "Szeretlek Oliver." James sírt és megölelte Olivert. "Én is szeretlek, James" Oliver viszonozta az ölelést.

Dementos: The breath-taker!
DeMentos
Felfrissíti a lelkedet

Exactly how I felt at the end of each Harry Potter movie.
- Hölgyem, a Harry Potter film véget érte 20 perce. Kérem hagyja el a termet.
- A Roxfort az otthonom! Nem teheti ezt velem!

so beautiful
A legmagányosabb emberek a legkedvesebbek.
A legszomorúbb emberek mosolyognak a legszebben.
A legmegviseltebb emberek a legbölcsebbek.

He's not that bad of a guy
Azért rendes Voldemorttól, hogy mindig megvárja az iskola végét, hogy megpróbálja megölni Harryt.
A hibáitól független Voldemort tényleg törődik Harry iskolai oktatásával.

Dobby-wan

Bad decisions
Ha úgy érzed, hogy hoztál egy rossz döntést, csak gondolj arra a 12 kiadóra, akik nem akarták kiadni a Harry Potter könyveket.

Snape wins Twitter today.
Boldog Apák Napját James Potternek!
Csak viccelek, utállak.

The costume department didn't get enough credit.
Ez a hang? Ez annak a hangja, ahogy a szívem darabokra törik.
Most jöttem rá, hogy Harry és Neville is hasonlóan öltöztek fel a Roxforti csatára, mint a szüleik a képen.

J.K Rowling quote about pressure to be skinny
A "kövér" általában az a sértés, amit az egyik lány vág hozzá a másikhoz , amikor meg akarja bántani.

Úgy értem.. A "kövér" tényleg a legrosszabb,  ami egy ember lehet? A "kövér" rosszabb, mint a "bosszúálló", "féltékeny", "sekélyes", "hiú", "unalmas" és "kegyetlen"? Szerintem nem. De aztán te azt kérdezheted, hogy mit tudok én arról, hogy milyen azalatt a nyomás alatt lenni, hogy minél vékonyabb legyél? Engem nem a külsőmről ítélnek meg, hanem arról, ahogy írok, mert a fizetésemet az eszem miatt kapom.

Aznap este elmentem a British Book Awardsra. A díjkiosztó után összefutottam egy nővel, akit már évek óta nem láttam. Az első dolog, amit mondott nekem: "Sokat fogytál, mióta legutóbb láttalak!"

Azt akartam neki mondani: Mióta utoljára láttalak, három gyereket szültem, és 6 könyvet írtam. Ezek nem fontosabbak, mint a súlyom? - De nem, a csípőm keskenyebb lett! Felejtsd el a gyermekeimet és a könyveimet - végre van valamit ünnepelnem!

Inkább legyenek [a lányok] függetlenek, érdekesek, idealisták, kedvesek, makacsok, eredetiek, viccesek - és még vagy százfélék mint "soványak". És örülnék, ha egyáltalán nem érdekelné őket, hogy a lánynak mellettük húsosabb a térde. Azt akarom, hogy a lányaim inkább Hermionék legyenek, ne Pansy Parkinsonok.

Deleted scene from Deathly Hallows Part 1
- Ebben a házban éltem húsz évig, és most elvárják, hogy egyetlen éjszaka alatt elhagyjam.
- Ha azt hiszik egy pillanatig is, hogy te tudod, merre mentem, nem fognak megállni.
- Azt hiszed, nem tudom, mire képesek? Nem csak te vesztettél el egy anyát aznap éjjel Godric's Hollow-ban. Én elvesztettem a húgomat.

ALWAYS!
Ő nem volt Voldemorté.
Ő nem volt Dumbledore-é.
Ő Lily-é volt.
Ennyi év után, és örökké.

So my friend would kill me for posting this but its true
Ne szánd a holtakat, Harry. Szánd az élőket. És ezen felül szánd azokat is, akik azt hiszik, hogy a One Direction igazi zene.

Dear Mister Dumbledore
Kedves Mr. Dumbledore,
A nevem Petunia Evans. Nem tudom, hogy ismer-e engem, de küldött egy levelet a húgomnak pár hete. Azon gondolkodtam, hogy vajon az enyém elveszett? Mert februárban lettem 11 éves, de még mindig nem kaptam meg. Tudnak a baglyok repülni télen? Mert ha postán küldte, a postás esetleg elkeverhette. Mindig elveszít mindent. Remélem, hamarosan küldi. Anya és Apa arról beszélnek, hogy hétvégén elmennek megvenni neki a felszereléseket, és nem akarom, hogy kétszer kelljen menniük.
Tisztelettel: Petunia Evans

Casually reading the Daily Prophet

Priceless awkward moment!
Cho: Cedric, ki ez?
Harry: Cedric! Haver, azt hittem, hogy meghaltál. Ember, ez annyira menő! Hol voltál?
Edward: ...
Bella: Edward... Kik ezek? Vámpírok?

This is how I met my best friend.
Amikor valaki, akit csak most ismertem meg, azt mondja, hogy imádja Harry Pottert:
Épp most lettünk legjobb barátok?

I bet he was crushed when he read it.
"Épp Japánban voltunk, amikor megjelent. És hát, a japán kiadás még nem jelent meg, de az angol igen. Szóval megvettem, és mivel nyaraltam, kikapcsoltam a telefonomat, hogy senki se mondhassa el. Két nap alatt végeztem vele. Nem tudtam letenni. Emlékszem, épp a vonaton voltam, amikor olvastam, hogy mi történik Fred-del, és...és abban a pillanatban a kalauz jött, kérte a jegyem, én meg azt mondtam neki: "Épp most haltam meg, ember. Hagyj békén!"
- James Phelps az utolsó könyv olvasásáról.

Tumblr figured it out.
J. K. Rowling 7 Horcruxot készített. Minden könyvbe beletette a lelkének egy darabját, így a könyvei örökké fognak élni. (Stephen King)
Ez nagyon szép volt addig, amíg nem gondoltam bele, hogy ha ez igaz, akkor meg kellett volna ölnie 7 embert.
Mivel magyarázod akkor Dumbledore, Piton, Fred, Lupin, Tonk, Hedvig és Dobby halálát?

No... not again.
Harrynek és Ginnynek hármasikrei születnének és James-nek, Siriusnak és Remus-nak neveznék őket tiszteletből.
És amikor elég idősek lennének ahhoz, hogy a Roxfortba járhassanak, McGalagony úgy lenne vele, hogy
ne
ne, még egyszer.

If Hermione didn't read...
Harry élete sokkal másabb lenne, ha Hermione nem olvasna.

Voldemort the girl
Voldemort olyan, mint egy tinilány. Van egy naplója, egy diadémja, egy különleges pohara, egy kisállata, akit imád és állandóan egy híres tinifiúra gondol.

I almost Cried. But here you Go.
J. K. Rowling azt mondta, hogy a legjobban Albus Dumbledore hiányzik. Neked ki hiányzik a legjobban?
Személy szerint én őket hiányolom:
Mindenki hiányzik. Mindenki, még Umbridge is. Hiányzik Harry "mindenkit megmentek" hozzáállása, hiányzik Ron vérmérséklete, hiányzik Hermione politikai eszméje, hiányoznak Draco borzalmas próbálkozásai, hiányzik Lavender "Won Won" iránti szerelme, hiányzik, hogy Neville nem hisz magában eléggé, hiányzik, hogy Luna mindig más szögből közelíti meg a dolgokat, hiányzik, hogy az ikrek mindig bajba keveredtek, hiányoznak Dumbledore bölcs szavai, hiányzik, hogy McGalagony mindig a lényegre tört, hiányzik, hogy Trelawney mindig mindenkinek az elkerülhetetlen végzetét látta, hiányzik Mr. és Mrs. Weasley melegsége, hiányzik Ginny egyedülálló kiállása, hiányzik Seamus robbantgatása, hiányzik Hagrid szeretet a gyilkos teremtmények iránt, hiányzik Sirius és Lupin annyira, amennyire nekik hiányzik James, hiányzik a kviddics, hiányzik a bájitaltan, hiányoznak a lakomák, hiányzik a Roxfort, hiányzik az otthonom.

Harry Potter and the Sorcerer's Stone through Emoticons
Harry Potter és a bölcsek köve

I guess I didn't think of it that way.
Látták, hogy a Tekergők Térképén, hogy az öccsük minden éjjel egy Peter nevű férfival alszik. Nem hozták fel vagy ítélkeztek felette.

Another reason why I love Neville. Who else agrees?
Azt mondták, az lehetek, ami csak akarok, úgyhogy szexi lettem.

I WANT THIS ROOM!

Harry was Saved by a Mothers Love
Harryt az anyai szeretet mentette meg, többször is.

They Were Too Young, Too Perfect
Ami a szívembe markol mindig, amikor látom ezt a képet, az nem az, hogy meghaltak nem sokkal azután, hogy megszületett a gyermekük. Hanem az, hogy ahogy ott fekszenek, a kezük olyan közel van egymáshoz, hogy majdnem összeér. Ez olyan, mint amilyen közel voltak a tökéletes élethez, aztán a halál elragadta őket.

The ignorance of some people.
Ha Lily Potternek abortusza lett volna, ki állítaná meg Voldemortot?
Neville Longbottom
Jézus Úristen olvasd el a könyveket

Oooooooohhhh he told you!
Cedric Diggory halála egy tragikus baleset volt!
Úgy hangzik, mint a születésed.

3 megjegyzés:

  1. Szia! Köszi a rengeteg munkát, és kutatást. Élmény volt olvasgatni a hét nap bejegyzését. Én is imádom ezt a világot, mégis sok érdekességet, újdonságot mondtál. :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Nagyon örülök neki, hogy tetszettek a bejegyzések :)

      Törlés
  2. Nem is láttam, hogy lett frissítés:) Hát most végigolvastam megint az egész Hp hetet, a legjobb szerintem ez a bejegyzés lett, még szívesen néznék ilyen képeket, de a bejegyzés már tényleg nagyon hosszú lenne, ha még mindig bővítenéd:D

    VálaszTörlés