Bernáth József: Legyél te is a konyhád mestere



Idén ősszel Bernáth József séf újra egy felnőtteknek szóló szakácskönyvvel készül, melyben hónapról hónapra mutat be az olvasóknak szezonális alapanyagokat (minden hónapban hármat), és ezek alapján 3 izgalmas ételt. Az ételfotók mellett ebből a könyvből most sem hiányozhatnak majd a fázisfotók, hiszen József továbbra is nagyon fontosnak tartja, hogy olyan hasznos trükkökkel és fogásokkal ismertesse meg olvasóit, melyek segítségével egy hobbiszakács is készíthet és tálalhat olyan ételt otthon, mintha az egy étteremben készítették volna.


Bernáth József abszolút kedvenc nálam, ő volt a legjobb szereplő a Konyhafőnökben (nem is a nagyképű Zé vagy a szobanövényként funkcionáló Pierre), tulajdonképpen miatta néztem csak. Mert tehetséges, igazságos, és nem utolsó sorban nagyon jó pasi. :)

Na mindegy, szóval mikor megláttam ezt a könyvet, tudtam, hogy kell nekem, mert mostanában, mióta albérletben külön lakunk, mindig gondot okoz, hogy mit kéne főzni. Reménykedtem benne, hogy ebben a könyvben lesznek kezdőknek és földi halandóknak is elkészíthető ételek, nem csak puccos ételek, mint a legtöbb ilyen könyvben. És nem kellett csalódnom.

A könyv már eleve kívülről is gyönyörű, iszonyatosan igényes kiadás. Telis tele van fotókkal: vannak benne képek az ételekről, fázisfotók, és persze néhány Bernáth József kép sem maradt el, a legnagyobb örömömre... :D A fázisfotós dolognak nagyon örülök, mert ritka az olyan szakácskönyv, amiben így lépésenként megmutatják, mit hogy csinálj, emiatt is részesítem előnyben az internetes recepteket. Mert nem annyira gyakorlott szakácsként nekem még szükségem van rá, hogy egy kicsit fogják a kezem, ne csak egy nyers szöveg legyen előttem, aztán lesz, ami lesz.

Ami még nagyon tetszett, hogy minden recept elején volt egy nagy kép, amin minden hozzávaló szerepelt. Ilyet még nem láttam, de jó ötletnek tartom. A receptek nagyon változatosak, vannak kezdőként is könnyen elkészíthető, és haladóbb szakácsoknak való fogások benne. Szerintem ajándéknak is kiváló, én tesztelés után megvettem az apukámnak is karácsonyra, nagyon örült neki. :)

INFORMÁCIÓK
Kiadó: Kossuth
Oldalszám: 208
Megjelenés éve: 2016

★★★★★★★★★★ (10/10)

A bejegyzés a Kossuth Kiadó jóvoltából jöhetett létre

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése