Becca Prior: A tanítvány 3. (A tanítvány #3)

Amikor ​​azt hiszed, végre tiéd, amire legjobban vágytál, rájössz, hogy az embernek mindig vannak új céljai. Sosem vagyunk elégedettek. Talán ez a legnagyobb hibánk… De lehet, hogy ez visz előre, ez inspirál. A váratlan események úgy irányítják a sorsodat, mintha minden előre eltervezett lett volna, csakhogy erre általában utólag jön rá az ember. Sosem tudhatod, mit hoz a holnap. Lehet, hogy minden, amit abban a percben kudarcként élsz meg, afelé visz, hogy valóra váljanak az álmaid. De az is lehet, hogy egy döntésed tönkreteszi a szépen felépített életed. Választásaid meghatározzák a sorsodat, és gyakran másokét is. Vajon jól döntesz, vagy elbuksz? A választ sokszor csak a távolabbi jövő adja meg. Harry és Lewis együtt kezdik el a nagybetűs életet, örömökkel, nehézségekkel, váratlan találkozásokkal. Kedves nyitott, pozitív gondolkodású Olvasó! Az első magyar, erotikus melegregény harmadik részét tartod a kezedben. Fogadd olyan nyitottsággal és szeretettel, ahogyan mi készítettük!



Engem Becca már A tanítvány első részével megfogott, és mindig epekedve vártam, hogy jöjjön a folytatás. A második rész is kedvenc lett, így nem árulok el titkot, ha elmondom, hogy a harmadik is az lett. De ez a kötet szerintem az eddigi legjobb a sorozatból, és annyira de annyira csodálatos volt, hogy nálam a 2016-os év 3. legjobb könyvévé avanzsált.

A borítóból igazából már sejteni lehetett, hogy mi is fog itt történni, de ezt abszolút nem bántam, mert így csak még jobban vártam, hogy mit tartogat a könyv számomra. Lewis és Harry kapcsolata még mindig fantasztikus, imádom őket együtt. Tetszett, hogy habár ez egy LMBTQ erotikus sorozatnak indult, itt a szex kicsit háttérbe szorult, és valódi, könnyfakasztó, megmosolyogtató, erős érzelmek vették át a főszerepet. Ezt abszolút nem bántam. :) A fiúk kapcsolata annyira.... gyönyörű, tiszta, de mégsem regényesen klisés, hiszen megjelennek benne a hétköznapi élet problémái és azok kihatása a kapcsolatokra.

A főszereplők mellett a mellékszereplők jelenléte is nagyon jót tett a történetnek, még mindig imádom mindannyiukat, egytől egyig. A kedvencem Nasir és Teddy még mindig, de az öreg professzor is a szívemhez nőtt az idő teltével. Az újonnan megismert szereplőket is nagyon könnyen megszerettem, Hope és Karolina izgalmas, üde színfolt lett a regényben.

Spoiler, jelöld ki: két nagy esemény volt a könyvben, amit már szinte könnyes szemmel, magamban ugrálva és sikongatva fogadtam. Az első a romantikus vacsora, aminek keretei közt Lewis megkérte Harry kezét. Hát erre abszolút nem számítottam, és nagyon tetszett, Becca gyönyörű jelenetet kerekített az esemény köré. A másik pedig Hope örökbefogadása. Bár szomorú esemény vezetett idáig, mégis jó volt látni, ahogy Lewis és Harry törődött a kislánnyal és már szinte sajátjaként szerette. A regény vége is rettenetesen megindító volt, így már csak annyi kérdésem lenne: mikor jön már a folytatás?

Kedvenc idézetek

– Van puncs? – Aha. És borlevest is hoztam fel, bár az frissen a legfinomabb. – Úúú. én puncsot kérek- lelkesedtem, mert a számban éreztem az isteni ízt, amit Grace produkált. – De mond, hogy nem az alkoholmenteset loptad el. Nasir harsányan felnevetett. – Nem kellett ellopnom, mert Grace a kezembe nyomta a kis lábost, és rám parancsolt, hogy hozzam fel, de mielőtt elindultam volna, még belelöttyintett egy adag rumot, mondván, hogy az alkohol gyorsan párolog. – Tényleg szentté kellene avatni!

– Rutinosan bevettem egy aszpirint is. – Még is van értelme, hogy zseni vagy.

Szereplők



INFORMÁCIÓK
Kiadó: Newkids
Oldalszám: 410
Megjelenés éve: 2016

★★★★★★★★★★ (10/10)

A bejegyzés a Newkids Kiadó jóvoltából jöhetett létre

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése