Rona Fire: Switch

Te mit tennél kockára azért, hogy teljesüljenek a vágyaid? A testi épségedet? A lelkedet? Rona örömlányként dolgozik, de minden vágya, hogy írónő válhasson belőle. Ahhoz, hogy be tudja fejezni élete első regényét, bele kell merülnie a BDSM számára eddig ismeretlen világába. Ahogy egyre mélyebbre hatol a kötelek, bilincsek és ostorcsapások között, úgy ébred rá, hogy ez az egész nem csupán a szexről szól, annál sokkal többről. Régóta dédelgetett gyerekkori sérelmek szabadulnak fel a pálcacsapások nyomán, és kalandjai során egészen új emberré válik. Vajon a szex közben elszenvedett fájdalom gyógyír lehet mindenre? Mit szól majd a környezete, a szerelme? Képesek lesznek elfogadni új énjét? Milyen áldozatok árán válhat valóra élete nagy álma? Rona Fire valós élményeken alapuló, szenvedéllyel és romantikával teli igaz története olyan világba repíti el az olvasót, ahova csak kevesen merészkednek.



Először is kezdeném azzal, hogy elismerésem a borítótervezőnek és a kiadónak, mert iszonyat jól néz ki ez a könyv. Sokszor az a bajom a magyar szerzők könyveivel, hogy kívülről egyből ordít róluk, hogy ez egy magyar könyv, és gondolom nem vagyok egyedül ezzel, de bennem sajnos még mindig megvan a magyar könyvekkel szembeni óvatosság, akármennyi jó, kiváló magyar könyvet is olvastam. De ez a borító szerintem megállná a helyét bármelyik külföldi könyvnél is, ha nem tudom, nem is mondanám meg ez alapján, hogy magyar szerző írta.

Sajnos egy jó ideje az erotikus könyvek már abszolút nem tudnak lekötni, valahogy unom őket, mind egy kaptafára készülnek. De azért tettem egy próbát, mert a Switch fülszövege felkeltette a figyelmemet, és örülök neki, mert nagyon tetszett.

Tetszett, hogy az erotika mellett azért volt történet, nem csak üres szexjelenetekből épült fel az egész könyv. Tetszett, hogy valamilyen szinten önéletrajzi regényről van szó (nagyon kíváncsi lennék, mennyire is pontosan), és hogy Rona igazi erős, nem meghunyászkodó női főszereplő volt. Végre, végre nem egy szende szűzlány, akit egy gazdag, titkokkal terhelt üzletember vezet be a keményebb erotika világába, hanem egy olyan nő, aki tudja, mit akar, és egyáltalán nem klisé. Tetszettek Rona gondolatai, és azok az érzések, amelyeket a BDSM világába való alámerülés ébresztett benne. Örülök, hogy elolvastam.

Kedvenc idézetek

Nem tudom, mit képzeltem, talán valami olyasmit, mint a filmekben? Vörös bársonnyal behúzott, hangszigetelt falakat, bilincseket, székeket, rácsokat, mindenféle kínzóeszközöket. Ehhez képest egy teljesen hétköznapi, budapesti bérlakás hálószobája volt.

Most pedig lassan rájövök, hogy valójában a lelkiállapot, az alázatra való képesség fejlődése, az odaadás az, ami mozgatja minden tettemet, amiért egyre jobban vágyom szolgálni valakit az ágyban.

Kitártam a szárnyaimat, és repülni vágytam. Nem zárhatott többé aranykalitkába

Míg mások alkoholizálnak vagy vásárlásmániások, esetleg valamilyen gyűjtőszenvedélynek hódolnak, nekem a BDSM jutott. Ezt szeretem, és olyan partnerre van szükségem, aki ezt képes elfogadni bennem.

INFORMÁCIÓK
Kiadó: Álomgyár
Oldalszám: 248
Megjelenés éve: 2016

★★★★★★★★★★ (10/10)

A bejegyzés az Álomgyár Kiadó jóvoltából jöhetett létre

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése