J. Kenner - Kínzó vágy (Vágy #1)






A nagy sikerű Rabság trilógia szerzője újabb háromkötetes sorozattal jelentkezik. Főhőse Angelina, aki gazdag nagybátyja után nemcsak egy hatalmas házat, hanem három udvarlót is örökölt. Az egyik Evan, egy titokzatos, megfejthetetlen üzletember, akitől Jahn bácsikája óva intette, és akinek külön végrendeletben tiltotta, hogy a lány közelébe kerüljön. 
Angie azonban küzd a ráerőltetett szerep ellen. Lina szeretne lenni, aki legalább annyi szerelmet tud adni, mint amennyit el akar venni. És soha, semmilyen más férfit nem képzelt el maga mellé, csak Evant…





J. Kenner nevét sokan a híres Stark-trilógiája (vagy más néven Rabság-trilógia) ismerhetik. Többek között én is ezen könyvek kapcsán hallottam a nevét, de az említett könyveket sajnos még nem olvastam. A Vágy trilógiával Kenner egy új történetet alkot, de hasonlóan erotikus-romantikus-rejtélyes vonalon.

Nem sűrűn olvasok ilyen könyveket (egy kezemen meg tudom számolni, hány erotikus regénnyel volt dolgom: Szürke-trilógia, Sebző vágyak, A szerelem színei), és egy kicsit féltem is belekezdeni, mert mostanában a disztópiák, YA fantasy-k könnyed világa jobban vonzz, mint felnőtt emberek között izzó szenvedélyek történetei. De örülök, hogy mégis elolvastam, mert iszonyatosan tetszett, és jó kis hétvégi kikapcsolódós olvasmánynak bizonyult.

A főhősnő, Angelina Raine (Lina) szerintem abszolút szimpatikus, szerethető hősnő, nem az a tipikus állandóan évődő, érlelődő, döntésképtelenül olvadozó liba. Ez hatalmas pluszpont a történetnek. 

A férfi főszereplő, Evan Black tipikusan szívdöglesztő, érzéki, megközelíthetetlen, de ez nem baj. És annak külön örültem, hogy bekerült a képbe még 2 pasi is, ettől csak még izgalmasabb lett.

Nem szeretnék többet elárulni a történetről, mert magáért beszél minden sora, de azt bizton állíthatom, hogy ha egy könnyed, erotikus kalandra vágytok, ez a könyv nektek való!

Főszereplők

Evan és Lina

Kedvenc idézetek


"Akár szmokingban volt, akár farmerben, ami Evant illeti, a férfi volt a lényeg, nem pedig az öltözék."

"A levegőben vibrált a tűz és a vágy, és bár teljesen felöltözve álltam előtte, még soha életemben nem éreztem magam csupaszabbnak, mint abban a pillanatban."

"Még soha nem éreztem ilyesmit. Mintha a testemben levő minden ér, minden hajszál, minden atom azért létezett volna, hogy gyönyört árasszon szét bennem. Olyan mértékű gyönyört, hogy nem voltam biztos benne, hogy kibírom-e puszta erejét. Ez volt minden, amit akartam."

"-Tudom, hogy olyan férfi kell neked, aki elég erős ahhoz, hogy lehorgonyozhass mellette. Aki tudja, mire van szükséged, az ágyban és azon kívül is. – Édesen szexi mosoly ült meg a szája szélén. – Olyan férfira van szükséged, aki ha csak rád néz, máris felforrósodsz tőle."

"Pontosan tudom, mikor változott meg az életem. Abban a pillanatban, amikor összenéztünk és megláttam azt az ismerős tekintetet:veszély, tűz, vágy és mohóság lángolt benne. Talán el kellett volna fordulnom. Talán meg kellett volna szöknöm. Nem tettem. Akartam őt. Mi több: vágytam rá. A férfira és arra a tűzre, amely fellángolt bennem. És a szemében megláttam, hogy ő is vágyik rám. Abban a pillanatban változott meg minden. Legfőképpen én magam."

"A világegyetem egy rohadt ribanc és nem a szabályok szerint játszik."



A trilógia második része is hamarosan érkezik, február 23-án jelenik meg Őrült Vágy címmel. Rendeljétek elő a Líra Webáruházában 20% kedvezménnyel az alábbi linken:



"Úgy nőttem fel, hogy hittem abban, hogy létezik jó és rossz, helyes és helytelen, fekete és fehér. Több eszem volt, minthogy megbízzak az emberekben. Aztán megismertem Tyler Sharpot. A merész, elbűvölő és veszélyesen szexi Tyler Sharp mindig megszerzi, amit akar. De mosolya elbűvölő lehet, ügyei komorak, ambíciói könyörtelenek. Azt gondoltam, én vagyok az egyetlen olyan nő, aki elég erős, hogy ellenálljon neki, de az egymás iránti vágyunk túlságosan sürgető volt ahhoz, hogy letagadjuk. Egy tekintet kellett, és máris bajban voltam. Egy érintés és lépre csalt. Egy éjszaka, és az övé lettem.És most, hogy beleszerettem, nincs visszaút."

★★★★★★★★★★ (10/10)

Kiadó: Athenaeum
Kiadás éve: 2014
Oldalszám: 384
Eredeti cím: Wanted

A bejegyzés az Athenaeum Kiadó jóvoltából jöhetett létre.

1 megjegyzés:

  1. Már régóta gondolkodtam rajta, hogy el kellene olvasnom ezt a történetet és most kedvet is kaptam hozzá:)

    VálaszTörlés