On My Mind 1. - Kindle vs. Könyv



Mi is az On My Mind? Úgy is mondhatnánk, hogy Mi jár a fejemben? Egy havi rendszerességgel megjelenő rovat a könyvekkel, hírekkel, újdonságokkal kapcsolatos véleményemről.
Ha érdekel titeket valami, vagy szeretnétek, ha írnék valamiről,  keressetek meg az esztii.photo@gmail.com-on. :)





Kindle vs. Könyv?

Bizonyára mindnyájan hallottatok már az e-bookokról, sőt, sokan találkoztatok is olyan emberekkel, akik ilyeneket olvasnak. Sajnos a kor egyik nagy divatjává kezdi magát kinőni.

Hogy mi is az az e-book? A digitális megfelelője a nyomtatott könyvnek.

Én még soha nem próbáltam az olvasásnak ezt a fajta megnyilvánulását, de gondolatban összeszedtem pár érvet és ellenérvet a használatával kapcsolatban.




PRO:
  • Ha elutazol, könnyebb magaddal vinni, mint tegyük fel 3 könyvet.
  • Nagy a választék rajta.
  • Sötétben is lehet olvasni vele.
  • Lehet benne keresni.
KONTRA:
  • Soha nem fogja visszaadni az igazi könyv élményét.
  • Nincs könyvillata.
  • Nem kell érte könyvtárba menni.
  • Drágább.
  • Az E-könyveket ugyanúgy meg kell venni, kicsit olcsóbbak igaz, de csak egy fájlod marad, nem pedig egy gyönyörű könyved, amit feltehetsz a polcra.
  • Nincs gyönyörű borítója.
  • Energiapazarlás.
Szóval szerintem nagyon érdekes lehet kindle-n olvasni (én is szoktam néha tableten, de csak olyat, ami nincs bent a könyvtárban, de majd megveszek, hogy elolvashassam), de az igazi könyvek élményét nem tudja visszaadni, ezért én maradok a hagyományoknál. :)

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése