Könyvtárkifosztás 2.

Ezzel az új, rendszeres rovattal szeretnék nektek kedveskedni, hogy ezzel is színesítsem a blog kínálatát, és hogy elbüszkélkedjek azzal a(z általában) 6 könyvvel, amit épp kivettem a könyvtárból. A rovat olyan "ezekről fogok írni mostanában"-ként is szolgál, így ezekből a cikkekből előre megtudhatjátok, hogy milyen értékelések következnek, és visszalátogathattok.




Most eléggé rövid bejegyzéssel készültem, ugyanis csak 1 könyvet vettem ki a könyvtárból. :) Van nálam 6 könyv, amit az előző bejegyzésben láthattatok, és ebből még hármat nem olvastam. Gayle Forman - Ha maradnék c. könyvéből csak 20 oldal volt, és nem volt nálam másik könyv, pedig aznap nagyon olvasós kedvem volt, ezért visszavittem, és kivettem Jay Ashertől a Kezünkben a jövőnk c. könyvet. A Forman-könyv végét pedig ebookban olvastam el. :)
alakult a tegnapi napom, hogy az aktuális könyvemből (

Nem fogok most egy jó ideig a könyvtárba menni sajnos, mert van olvasnivalóm bőven. :)

A következő 1-2 hét folyamán 3 recenziós könyvről olvashattok értékelést:


Stephen Chboskytól az Egy különc srác feljegyzései c. könyvet az Alexandra kiadó jóvoltából tudom elhozni nektek.











Elizabeth Haynes - A lélek legsötétje c. könyvét megkaptam recenzióként szintén az Alexandra Kiadó támogatásával.









John Green - Csillagainkban a hiba c. könyve már a megjelenés óta a hőn áhított könyvek listáját vezeti, és a Gabo Kiadó jóvoltából recenzióként megkaptam.









Melyikről olvasnátok legszívesebben értékelést?
Stephen Chbosky - Egy különc srác feljegyzései
Elizabeth Haynes - A lélek legsötétje
John Green - Csillagainkban a hiba
free poll maker

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése