Creatures of the Night Booktag

Ezt a taget kedvenc booktuber-öm, Katytastic találta ki. A lényege, hogy meg van adva 10 nem emberi lény, és hozzá kell rendelni egy-egy könyvet, amiben szerepel ilyen. :)

Igazából nem nagyon olvastam specifikus könyveket, amikben csak tündérek, vagy csak démonok szerepeltek, de igyekszem minden ponthoz különböző könyveket hozni.


1. Vámpír

Hát, szégyen - nem szégyen, nekem az első, amire a vámpír szóról asszociálok, az az Alkonyat. Mondjuk én nem szégyellem, nekem tetszett és habár a filmet elbaltázták, szerintem a könyv egész jó.


2. Vérfarkas

Erről is az Alkonyat ugrott be, de inkább legyen Kathy Reichstől a Virals - bár ez nem annyira vérfarkasos, inkább génmódosult félig farkasemberes.


3. Zombi

Isaac Marion - Eleven testek ^^


4. Szellem

Harry Potter sorozat - Ott van Félig Fej Nélküli Nick, Véres Báró, Szürke Hölgy, Pufók Fráter, Hóborc, stb.. :)


5. Varázsló/igéző

Kami Garcia & Margaret Stohl - Lenyűgöző teremtmények


6. Tündér

C. C. Hunter - Born at Midnight


7. Démon

Rachel Hawkins - Hex Hall


8. Angyal

A. O. Esther Összetört Glóriák sorozata *-*


9. Földönkívüli

Rick Yancey - Ötödik Hullám :)


10. Természetfeletti képességekkel rendelkező ember

James Dashner - Útvesztő (Thomas-Theresa telepátia)

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése