2. blogaversary nyereményjáték - NYERTESEK! :)


Sziasztok! Lezárult a nyereményjáték, íme a 15 nyertes, akiknek hamarosan küldöm az e-mailt. Gratulálok nektek, aki pedig nem nyert, ne kenődjön el, mert nemsokára lesz új nyereményjáték!:)
A nyeremények "szétosztásánál" a beírt számotok mellett próbáltam figyelembe venni, hogy ha kommentbe megírtátok, hogy melyikre vágytok leginkább, de ez csak két esetben sikerült. :):)

Akkor a nyeremények, és a nyertesek (a Rafflecopterbe beírt néven :))

Tűzpróba: LeviP7
Halálparancs: Anita Sándor
Menedék: Cintia Farkas
Részben ember: Kovács Antonietta
Virals: Csillag22
A vér éneke: Éva Schaffer
A liliom kora: Lázár Angéla
Cleadur - Dobszó a ködben: Kiss András
A nagy titok: Varga Tulipán Remény
Bakker, azok a csoddddálatos férfiak: Flóra Fekete
Harry Potter könyvjelzőcsomag: Polgárné Dóczi Szilvia
Éhezők viadala könyvjelzőcsomag: Dóri
"Könyvmolyos" könyvjelzőcsomag: Kelemen Bettina
Legleslegjobb tanévem: Izsó Emese
A gumiember: Rau Ramóna

8 megjegyzés:

  1. Életem első könyvnyereménye! Nagyon örülök neki! Köszönöm szépen! ^^
    Juppiii-juppiiii! ^^

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm szépen a nyereményjátékot! Gratulálok a nyerteseknek! ^.^
    *boldog, hogy nyert*

    VálaszTörlés
  3. Jaj, várom az emailt! Pedig felkészültem, hogy nem fogok nyerni, erre tessék! Akik meg nem nyertek, ne szomorkodjanak, sok lehetőség van még! :)

    VálaszTörlés
  4. Sajnos még mindig nem érkezett meg a könyvmolyos csomag... :/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ne haragudj, de mi lenne, ha megvárnád, míg megérkezik? Írtam neked, hogy nemsokára megérkezik, sajnos nekem nem a blog körül forog az életem, vannak dolgok, amik rajtam kívül állnak és befolyásolják azt, hogy milyen gyorsan tudok intézni dolgokat. Nyilván nem fogok átverni senkit, és 3 könyvjelzőt elspórolni vagy valami, meg fog érkezni a jövőhéten.

      Törlés