6. Könyvmoly Párbaj

Akik egy kicsit figyelemmel követték a blogot tavaly, azok tudhatják, hogy életemben először részt vettem a Könyvmoly Párbajban, nevezetesen az ötödikben. Ez volt az első ilyen jellegű próbálkozásom, és büszke vagyok magamra, amiért sikerült :) Nézzünk egy kis összegzést, és ezt így tervezem a jövőben is csinálni: mindig, mikor jelentkezek a következő Párbajra, írok egy bejegyzést, amiben leírom, hogy mit tervezek elolvasni a párbaj alatt, és összegzem az előző párbaj alatt nyújtott teljesítményemet. Szóval most jön az 5. Könyvmoly Párbaj rám vonatkozó mérlege:

"A" listám

1. Rachel Hawkins: Démonüveg
2. Robert Galbraith: A selyemhernyó
3. Marissa Meyer: Cinder
4. Diane Chamberlain: Kegyes hazugságok
5. Jodi Picoult: Elrabolt az apám
6. Jodi Picoult: Találj rám!
7. Paula Daly: Milyen anya az ilyen?
8. Holly Smale: A lány, akit soha senki sem vett észre
9. A. O. Esther: Megbocsátás
10. A. O. Esther: Gombnyomásra 2.


"B" listám

1. Nicholas Sparks: Vissza hozzád
2. Cathy Glass: Nekem is van apukám!
3. Anne Aguirre: Menedék
4. Bernard Minier: Testvériség
5. Jodi Picoult: Vezeklés
6. Jodi Picoult: Szelíd vadak
7. Lauren DeStefano: Fever
8. Sarah Sephard: Pretty little liars
9. Roxanne St. Claire: They all fall down
10. Simon Kernick: Rossz időben, rossz helyen


Amiket teljesítettem, azokat vastaggal kiemeltem. Szóval 20 könyvből elolvastam 16-ot. A maradék négyből kettő beszerezhetetlen volt, mint később kiderült. Eléggé elégedett vagyok magammal. :)

És amivel a 2015/2016-os, 6. Párbajra készültem:

A listám:

1 Sara B. Elfgren - Tűz
2 Sara Shepard - Wanted
3 Éléonore Cannone - Családcsere 
4 Rainbow Rowell - Fangirl
5 Stephanie zu Guttenberg - Mesepatika
6 Tahereh Mafi - Ne érints
7 James Dashner - Halálparancs
8 Holly Smale - A lány, aki távolról tökéletes
9 Cecelia Ahern - Amikor megismertelek
10 Rachel Vincent - Add a lelkedet!
11 JOKER

B listám:

1 Sara B. Elfgren - Kulcs
2 Sara Shepard - Twisted
3 Agatha Christie - The Philomel Cottage / Fülemüle villa
4 Tahereh Mafi - Ne keress
5 Csáth Géza - Egy elmebeteg nő naplója
6 Illés Andrea - Királylányos könyv
7 Rácz-Stefán Tibor - Fogadj el!
8 Pam Jenoff - Dédelgetett álmaink
9 Oscar Wilde - A boldog herceg
10 Harper Lee - Go set a watchman
11 JOKER

Igyekeztem minél színesebben összeválogatni a listákat, hogy ezzel is motiváljam magamat. Található benne:
  • 10 recenziós könyv
  • 2 könyvtári könyv
  • 2 általam jelenleg olvasott sorozat soron következő 2 része, és
  • 4 olyan könyv, amit már régóta el szeretnék olvasni, és így hátha lesz rá motivációm. :)

2 megjegyzés:

  1. Gratulálok a 20/16-os arányhoz! :)) Legalább ilyen jó eredményeket kívánok a 6.fordulóra. :D

    VálaszTörlés
  2. Szintén Gratulálok :) klassz az új listád is, kíváncsian várom, hogy kinek mi lesz a véleménye a Fangirl-ről :D (csalok, mert már olvastam az eredetit, de igyekszem majd levadászni könyvtárból a fordítást is)
    ó, a Fogadj rám és a Boldog herceg nagyon jók.

    VálaszTörlés