Havi Összefoglaló - 2016 május


Havi összefoglaló
Május

EZEKRŐL ÍRTAM:
  • Anna Woltz - Black Box
  • Fiona Barton - Az özvegy
  • George R. R. Martin - The Ice Dragon - A jégsárkány
  • Holly Madison - Lenn, a nyúl üregében
  • Jasmine Warga: Szívem és egyéb fekete lyukak
  • Julianna Baggott - Fuse
  • Kate Bennett - Megkarcolt élet
  • M. R. Carey - Kiéhezettek
  • Mats Strandberg - Sara B. Elfgren - A kör
  • Rainbow Rowell - Fangirl
  • S. J. Watson - A másik én


EGYÉB BEJEGYZÉSEK:
  • Harry Potter Would You Rather? 1. kör
  • Nyárköszöntő nyereményjáték
  • Tavaszi nagytakarítás booktag
  • Username booktag


EZEKET OLVASTAM:
  • 30 Interactive Brainteasers to Warm Up your Brain
  • David Hosp - Game of Death
  • Fiona Barton - Az özvegy
  • Holly Madison - Lenn, a nyúl üregében
  • J. K. Rowling - Harry Potter and the philosopher's stone
  • Jillian Madison: Damn You, Autocorrect!
  • Kate Bennett - Megkarcolt élet
  • Kiera Cass: The Selection Stories 2. – Párválasztó történetek 2.
  • M. R. Carey - Kiéhezettek
  • Marie Lu - Life before Legend
  • Rainbow Rowell - Fangirl
  • Ransom Riggs: Lelkek könyvtára
  • Robyn Schneider - Egy új élet reménye
  • S. J. Watson - A másik én
  • Sara Shepard - Deadly
  • Stephen King - Guns
  • Tahereh Mafi - Destroy Me


JELENLEG EZEKET OLVASOM:


MÁJUSI BESZERZÉSEK:



A KEDVENC SZEREPLŐIM:
  • Amberly (Kiera Cass: The Selection Stories 2. – Párválasztó történetek 2.)
  • Levi (Rainbow Rowell - Fangirl)
  • Emma (Ransom Riggs: Lelkek könyvtára)


SOROZATOK TERÉN A MÁJUS

EZEKET NÉZTEM:
  • Befejeztem a Scream Queens első évadát,
  • És a Jane the Virgin második évadát.
  • Végignéztem a Selfie-t,
  • és az Azanyját!-ot.
  • Elkezdtem a Manhattan Love Story-t, de mivel sehol nem találok pár részt, ezért megakadtam benne,
  • Elkezdtem a Derült égből családot.
  • Néztem részeket a Simpson családból, Született feleségekből, Rejtjelekből.
  • A párommal elkezdtük az Amerikai Horror Storyt, és már a 3. évad végén járunk.


JELENLEG EZEKET NÉZEM:



KEDVENC SZEREPLŐIM:

Hester Ulrich (Scream Queens)

Petra Solano (Jane the Virgin)

Charmonique (Selfie)

Lux (Derült égből család)

Addie (Amerikai Horror Story)

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése