Havi összefoglaló - 2016. június

EZEKRŐL ÍRTAM:

  • Békefi Dorka - 10. 32.
  • F. Dózsa Katalin - Sisi-legendák
  • J. Goldelane - Napnak fénye
  • Jodi Picoult - Samantha van Leer: Sorok között (Sorok között #1)
  • Kiera Cass - The Selection Stories 2. - Párválasztó történetek 2. (Párválasztó #0,4 & #2,6)
  • M. J. Arlidge - Üsd, vágd (Helen Grace #2)
  • Ransom Riggs - Lelkek könyvtára (Vándorsólyom kisasszony különleges gyermekei #3)
  • Robin Cook - A mobil
  • W. W. Hallway - A bíbor lakosztály


EGYÉB BEJEGYZÉSEK:

  • Harry Potter Would You Rather? 2-6
  • Interjú - Anna Woltz (Black Box)
  • Interjú - Virginia Macgregor (Milo szerint a világ)


EZEKET OLVASTAM:

  • Békefi Dorka - 10. 32.
  • David Levithan: Egy másik nap
  • F. Dózsa Katalin: Sisi-legendák
  • Fran Krause: Deep Dark Fears
  • J. Goldelane - Napnak fénye
  • Jodi Picoult - Samantha van Leer: Sorok között (Sorok között #1)
  • M. J. Arlidge: Üsd, vágd
  • Rachel Hawkins: Spell bound – Megbűvölve
  • Robin Cook - A mobil
  • Scott Hawkins: Az Égett-hegyi könyvtár
  • W. W. Hallway: A bíbor lakosztály


JELENLEG EZEKET OLVASOM:


JÚNIUSI BESZERZÉSEK:

VETTEM


CSERÉLTEM


RECENZIÓ


EGYÉB



A KEDVENC SZEREPLŐIM:

  • Delila (Sorok között)
  • Rhiannon (Egy másik nap)
  • Helen (Üsd, vágd)


SOROZATOK TERÉN A JÚNIUS

EZEKET NÉZTEM:

  • Befejeztem a Derült égből családot, és meg is sirattam.
  • Új részekkel jelentkezett a Mistresses, a Devious Maids és a Pretty Little Liars, ezeket hétről-hétre nézem.
  • A párommal ledaráltuk az Amerikai Horror Story 3. és 4. évadát, most nézzük az 5. évadot.
  • A párommal közös sorozataink közül kettő is új évaddal jelentkezett, az Orange is the new Black és a Scream is, de ezeket nem nézzük meg, míg nem érünk az AHS végére.
  • Elkezdtem és majdnem be is fejeztem az Ügyféllistát.


JELENLEG EZEKET NÉZEM:



KEDVENC SZEREPLŐIM:

  • Eric Daniels (Derült égből család)
  • Baz (Derült égből család)
  • Rosie Falta (Devious Maids)
  • Ezra Fitz (PLL)
  • Donovan (AHS)

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése