Harry Potter Would You Rather? | 6. kör

Régebben a molyon valaki kirakott egy Harry Potter would you rather? játékot, amit lefordítottam az angolul nem tudó molyoknak, és annyira megtetszett, hogy gondoltam, én is megcsinálom. Elég hosszadalmas, ezért több bejegyzésre tördeltem. :) Azoknak, akik nem ismernék a WYR-játékokat: A játék lényege, hogy két állítás közül kell választanod. Például: Inkább ennél fagyit vagy pizzát? :D Szabadon vihető, de sokat dolgoztam a fordítással, ezért forrásmegjelölést kérek. :)



Inkább tanulnál bűbájtant vagy bájitaltant?

Bájitaltant *-*



Inkább töltenél egy hetet az Azkabanban vagy fogolyként Malfoyék pincéjében?

Jaj, nem is tudom. Inkább az Azkaban.



Inkább eltöltenél egy délutánt a Mardekár-házban Crakkal és Monstroval vagy a mosdóban Hisztis Mirtillel?

Crak és Monstro!



Inkább tanulnál Sötét Varázslatok Kivédését egy csalótól, mint Lockhart vagy egy imposztortól, mint Rémszem/ifj. Barty Kupor?

Inkább az imposztortól, legalább tudja, mit csinál.



Inkább élnél a bájos faluban, Roxmortsban vagy a nyüzsgő Abszol Úton?

Roxmortsban.



Inkább eltöltenél egy csendes estét Madam Puddifoot kávézójában vagy egy zajos, Weird Sisters koncerten vennél részt?

A kávézót választanám.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése