Könyvtárkifosztás 4.

Ezzel az új, rendszeres rovattal szeretnék nektek kedveskedni, hogy ezzel is színesítsem a blog kínálatát, és hogy elbüszkélkedjek azzal a(z általában) 6 könyvvel, amit épp kivettem a könyvtárból. A rovat olyan "ezekről fogok írni mostanában"-ként is szolgál, így ezekből a cikkekből előre megtudhatjátok, hogy milyen értékelések következnek, és visszalátogathattok.


Most nagyon szerényre vettem a dolgot, csak két könyvet hoztam ki. Még így is nálam van 4. :)

Már elmondani sem tudom, hogy mióta vadászok erre a könyvre. :) És most bent volt. Kicsit szomorú vagyok, mert csak újrakötött, borító nélküli változatban van meg a könyvtárban (szétolvasták :D) de nembaj, nem a borító a lényeg, bár jó lett volna ezt a gyönyörűséget a kezemben tartani.







Most végeztem a Matched-del, és nem is reméltem, hogy pont mire elolvasom, valaki visszahozza a trilógia második kötetét, de mégis. Hú, egészen rá vagyok kattanva a disztópiára mostanság, Éhezők viadala, Eleven testek, Csúfok, Matched, Crossed, Tiszták... Úgy látszik, ez lesz az én műfajom. :)

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése