30 pontos könyves kihívás





A tumblr-t böngészve akadtam rá egy úgynevezett "30 days reading challenge"-re, vagyis egy 30 napos könyves kihívásra, de nem szeretném elárasztani ezekkel a posztokkal a blogom oldalait, ezért átalakítottam 30 pontra. Remélem azért így is tetszik nektek. :)

(Ha valaki a saját blogjára szeretné vinni, kérem a blogom url-jét feltüntetni. köszönöm. :))




30 pontos könyves kihívás

  1. A legjobb könyv, amit ebben az évben olvastam: John Green - Csillagainkban a hiba
  2. Egy könyv, amit több, mint háromszor olvastam el: E.L. James - Fifty shades of grey
  3. A kedvenc sorozatom: Suzanne Collins - Éhezők viadala trilógia
  4. A kedvenc sorozatom kedvenc kötete: Suzanne Collins - A kiválasztott
  5. Egy könyv, ami boldoggá tesz: Brian Selznick - A leleményes Hugo Cabret
  6. Egy könyv, ami elszomorít: John Green - Csillagainkban a hiba
  7. A legalulértékeltebb könyv: Elizabeth Haynes - A lélek legsötétje
  8. A legtúlértékeltebb könyv: J.D. Salinger - A zabhegyező
  9. Egy könyv, amiről azt hittem, hogy nem fog tetszeni, de imádtam: Donya Al-Nahi - Elrabolt gyermekek
  10. Kedvenc klasszikus könyvem: Jókai Mór - Kráó
  11. Egy könyv, amit utáltam: Jostein Gaardner - Tükör által homályosan
  12. Egy könyv, amit régen szerettem, de már nem: szerintem nincs ilyen :)
  13. A kedvenc íróm: John Green
  14. A kedvenc könyvem a kedvenc írómtól: John Green - Csillagainkban a hiba
  15. Kedvenc férfi szereplő: Augustus Waters (John Green - Csillagainkban a hiba)
  16. Kedvenc női szereplő: Cassia Reyes (Allie Condie - Matched)
  17. Kedvenc idézet: "Ez a baj a fájdalommal.. (...) megköveteli, hogy érezzék." (John Green)
  18. Az első könyv, amit gyermekkoromban olvastam, és még mindig emlékszem rá: nem voltam nagy olvasó 16 éves koromig, de amire emlékszem, hogy olvastam, az ez volt: Louisa May Alcott - Little Women
  19. Kedvenc megfilmesített könyvem: Suzanne Collins - Éhezők Viadala
  20. Egy könyv, ami nagyon megnevettet: Olivia Lichtenstein - Mrs. Zsivágó megfőzi a férfiakat
  21. Kedvenc gyermekkori könyvem: Ronald Dahl - Karcsi és a csokoládégyár
  22. Jelenleg olvasott könyvem: Meg Rosoff - Majd újra lesz nyár
  23. Bűnös élvezetem (Ezt mondjuk nem egészen értem, de legyen :)): E.L. James - Ötven árnyalat trilógia
  24. Egy könyv, amit bárcsak többen olvasnának: Elizabeth Haynes - A lélek legsötétje
  25. Kedvenc kötelező olvasmányom: Szophoklész - Antigoné
  26. Egy könyv, ami megváltoztatta a véleményemet valamivel kapcsolatban: Jodi Picoult - Tizenkilenc perc
  27. A legmeglepőbb csavar/befejezés: Diane Chamberlain - Titkok örvénye
  28. Kedvenc cím: Stephen Chbosky - Egy különc srác feljegyzései
  29. Egy könyv, amit mindenki utált, de én szerettem: nem tudok ilyenről, de manapság E.L. James trilógiája elég nagy visszhangot keltett, úgyhogy ezt ide sorolnám. :)
  30. A kedvenc könyvem: ez nagyon nehéz kérdés... John Green - Csillagainkban a hiba, Elizabeth Haynes - A lélek legsötétje, J.K. Rowling - Harry Potter sorozat, Diane Chamberlain - Titkok örvénye, Suzanne Collins - Éhezők viadala trilógia, sorolhatnám... :):)

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése