Sylvia Day: Idegen a férjem

„…elképesztően izgalmas…” Booklist
Gray már akkor is lenyűgöző volt, amikor négy évvel ezelőtt érdekházasságot kötött Izabellel. Most viszont egyenesen leírhatatlan. Már nem szeleburdi ifjú, korántsem az; meggyötört férfi lett, akit titkok vesznek körül, és aki nem árulja el, mit tett azóta, hogy eltűnt.
Isabel tudta, hogyan bánjon a hajdani, meggondolatlan ifjonccal, de a férje most… ezt a baljósan szenvedélyes férfit nem lehet megszelídíteni. Vajon Isabel fel meri fedezni önmagában mindazt, amire Gray vágyik, amit követel tőle? Bízik benne annyira, hogy egészen átadja magát neki, az ellenállhatatlan, ám idegen szeretőnek?
Sylvia Day a New York Times és az USA Today bestseller írója, könyvei nemzetközi bestseller listákat is vezettek. Több mint 20 díjnyertes könyve jelent meg, több mint 40 országban. 28 országban vált bestseller íróvá, könyveit több tízmillió példányban adták ki.



Igazából én egy picikét félrevezetve érzem magam...
A borító és a fülszöveg alapján egy nagyvárosi üzletember és egy csinos fiatal nő érdekházasságát vártam, titkoktól terhelt pasi, tömény erotika, stb. Hát, nem ezt kaptam. Őszintén szólva, újra meg újra elolvastam a fülszöveget, de SEMMI nem implikálja azt, hogy ez egy történelmi romantikus regény, kivéve egyetlen ártatlan "történelmi romantikus" címkét a molyon. Ha ezt tudom, kézbe sem veszem...

De ha már kézbe vettem ilyen félreértések közepette, gondoltam csak azért is elolvasom, törjünk ki a megszokott keretekből, lépjünk ki a komfortzónánkból, és társai. Úgysem olvastam még ilyen könyvet. De végülis tetszett. :)

Tetszett, hogy az elején bepillantást nyerhettünk a múlt eseményeibe, így könnyebb (bár nem egyszerű) volt értelmezni, mi is történik.

Tetszett, hogy teljes bepillantást nyerhettünk Isabel érzelmeibe, sok ember számára elképzelhetetlen érdekházasságban élni, így érdekes volt ilyen dolgokról is olvasni.

Viszont nekem sokszor elég zavaros volt az elbeszélés, szóval ezért nem tudok 10 csillagot adni rá.


Kedvenc idézetek

"Drága Isabel, a szépsége úgy vonzott, mint a pillangót a gyertyaláng."

"Miféle ember az, aki élettel, gyönyörűséggel veszi magát körbe, és egy pillanatot sem szán arra, hogy élvezze?"

"– Édesem – sóhajtotta Rhys. – Miért akarsz egyedül logikusnak lenni, amikor lehetünk együtt logikátlanok?"

INFORMÁCIÓK
Oldalszám: 320
Kiadó: Álomgyár
Megjelenés éve: 2017
Eredeti cím: The stranger I married
Rendeld meg!

★★★★★★★★☆☆ (8/10)

A bejegyzés az Álomgyár Kiadó jóvoltából jöhetett létre 

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése