Mail Tag #2

Találtam az interneten egy kicsit "személyesebb" taget, ami nem konkrétan könyves témájú. Ez pedig a Mail Tag, ami levelezőtársaknak van kitalálva, de miért is ne csinálnám meg. :) A tag 100 kérdésből áll, ezért feldaraboltam, és 10 külön bejegyzésben fogom közzétenni. :)



1. Miért szeretsz levelezni és hogy kezdődött?
Mivel ez egy rendhagyó tag, legyen inkább: Miért szeretsz blogolni és hogy kezdődött? Nos... szeretem, mert kihívást jelent, kiélhetem a kreativitásomat, önmagam "főnöke" lehetek és azzal foglalkozhatok, amit szeretek. Úgy kezdődött, hogy találtam egy blogot, miközben kerestem egy könyvet. A blog épp szerkesztőket keresett. Így csatlakoztam. Aztán nemsokkal ezután megnyitottam a sajátomat.

2. Mely híres embereket hívnál meg egy vacsorára?
Jodi Picoult, Scott Bradlee, Hailey Reinhart, Jessie J, J. K. Rowling, A. O. Esther

3. Az álommunkád?
Állatorvos.

4. Ha visszamehetnél az időben, melyik évszázadba mennél?
Az 1920-as évek Amerikájába.

5. Mit iszol a Starbucksban?
Semmit. Drága és túlértékelt.

6. Egy vicces történet?
Általában tele vagyok ilyenekkel, de most nem jut eszembe egy sem... :D

7. Öt dolog, amit kimentenél a házadból, ha tűz ütne ki?
Kindle, laptop, fényképalbum, a dedikált Janne Teller könyveim és a nyelvvizsga bizonyítványaim.

8. Mit ábrázol az utolsó kép, amit a telefonoddal csináltál?
A kutyámat.

9. Valami, amiben nagyon jó vagy?
Nem tudom, hogy nagyon jónak számítok-e, de az angolt elég jól tudom.

10. Mi van a kedvenc pizzádon?
Paradicsomos alap, sonka, brokkoli, sajt, fokhagyma, ruccola, parmezán, csülök

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése