John Green - Maureen Johnson - Lauren Myracle: Hull a hó





Akár egy tökéletes karácsonyi ajándék… A karácsony varázsát az utóbbi idők három bestseller-szerzője – JOHN GREEN, MAUREEN JOHNSON és LAUREN MYRACLE – kelti életre egymáshoz kapcsolódó, kacagtató és elbűvölő történeteiben, amelyek úgy szólnak szerelemről, romantikáról és csókokról, hogy az olvasónak a lélegzete is eláll tőle. „Olyan mulattató komédia, hogy Shakespeare-hez is méltó lenne.” – Washington Post Book World



Ez a könyv már ezer éve kívánság- és várólistán van nálam, mert John Green nagy kedvencem. Végre sikerült beszereznem, és imádtam.

Green-en kívül nem ismertem egyik szerzőt sem, de szerintem jó csapatot alkottak így hárman, hasonló az írói stílusuk és mindhármuk története nagyon tetszett. Ami engem meglepett, hogy három összefüggő történetről van szó, pedig azt hittem, antológia-szerű lesz. De így jobb volt, mert több szemszögből, több cselekményszálból épült a fő történet, de a három történet külön-külön is megállja a helyét. Nekem a kedvencem az első rész lett, Az ünnepi expressz Maureen Johnson-tól, de mindhárom történet nagyon tetszett. :)

Kedvenc idézetek

Egyszerűen csak bejött, rávetette magát a fiúra, lopott néhány nejlonszatyrot, aztán menekülés közben kirúgta az ajtót a helyéről. – hangzana a rendőrségi körözés szövege. – Valószínűleg útban van a börtön felé, hogy kiszabadítsa a szüleit.

– Buta kislány, hiszen sosem az számít, hogy mit ad nekünk a világ. Hanem az, hogy mi mit adunk a világnak.

– Jó alaposan szemügyre kell venned magad, változtasd meg, ami változtatásra szorul, aztán lépj tovább, kicsikém.

Szereplők


★★★★★★★★★★ (10/10)

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése