Mail tag #8

Találtam az interneten egy kicsit "személyesebb" taget, ami nem konkrétan könyves témájú. Ez pedig a Mail Tag, ami levelezőtársaknak van kitalálva, de miért is ne csinálnám meg. :) A tag 100 kérdésből áll, ezért feldaraboltam, és 10 külön bejegyzésben fogom közzétenni. :)


1. Ha megtanulhatnál játszani egy hangszeren, amin most nem tudsz, mi lenne az?
Zongora.
2. A kedvenc ünneped?
Karácsony.
3. Inkább laknál városban vagy vidéken?
Városban.
4. Tengerpart vagy hegyvidék?
Tengerpart.
5. A kedvenc évszakod?
Tél.
6. A legkedvesebb dolog, amit egy idegen valaha tett érted?
Az első napomon az egyetemen még elég nyári idő volt, de azért forróság nem, így pólóban és nadrágban indultam neki, hogy 2-6-ig ott legyek az egyetemen (hozzáteszem, akkor laktam kb. 20 napja egy új városban). Mikor vége lett az óráimnak, kiléptem az ajtón, és iszonyatosan szakadt az eső. Nálam se kabát, se ernyő, se semmi, és még a telefonom is lemerült. Felszívtam magam, hogy na jó, ez úgysem fog elállni, elindultam pólóban a szakadó esőben, a buszmegálló kb. 5 percre volt gyalog az egyetemtől de bőrig áztam, a megállóba meg persze nem lehetett beállni, mert bent állt mindenki, akinek volt esernyője, az is, miért ne? Szóval elfogadtam a sorsom, hogy nekem már úgyis mindegy, már úgyis szétáztam, és egy ismeretlen lány odalépett mellém, és felajánlotta, hogy bújjak be az esernyője alá. :)
7. Ha a halálsoron lennél, mi lenne az utolsó vacsorád?
Nuggets :D
8. Mi a legőrültebb dolog, amit valaha csináltál?
Nem tudom. :/
9. Mi van most a táskádban?
Kézkrém, bérlet, pénztárca, töltő, zsebkendő, hullámcsat.
10. A leggyűlöltebb házimunka?
Mosogatás

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése