MINIKRITIKA | Lakatos Levente: A tiltás gyönyöre (Szigor #1 - #4)

A ​​népszerű e-könyv sorozat alapján Az egykoron kicsapongó életű Liza és vőlegénye, a fényes politikai karrier előtt álló Sándor a kívülállók szemében tökéletes álompárnak tűnik, ám színlelt boldogságukat kínos titkok tartják egyben. Mikor a lány egy félreértés folytán találkozik egy sármos idegennel, aki darabokra töri a testi és érzelmi nélkülözés miatt már megrepedt álarcát, a botrány elkerülhetetlen. Vajon Liza képes kiköszörülni a csorbát, vagy az édesapja politikai hírnevével együtt a saját jövőjét is beszennyezi? Szentesy Igor vagy ahogy a barátai hívják, Szigor keresett reklámszakember, a kormányzó párt újonnan felfogadott propagandistája. Kreativitása, komolysága és keménysége előtt nem csak a politika zárt ajtói, de a női combok is sorban kitárulnak. Ritkán mosolyog, utálja az ellenkezést, de imádja heccelni a sorsot. Liza és Szigor őrült vágyaktól hajtva félelmetes játszmába kezd, de vajon melyikük a dörzsöltebb játékos ezen az erotikus sakktáblán? Mennyit érnek a titkok? Te képes lennél gyilkolni értük? Az Aranykönyv-díjas Lakatos Levente a Bomlás, a Szeress jobban!, és számos egyéb sikerkönyv szerzője eddig e-könyvben kiadott népszerű sorozata vadonatúj részekkel kiegészítve végre papírkötésben is a rajongók kezébe kerülhet. Figyelem, a politikai zsarolással, érzelmi játszmákkal és buja jelenetekkel fűszerezett történet néhol egészen szókimondó!



Nem leszek népszerű ezzel a véleménnyel, de nekem nem tetszett. Egy barátnőm unszolására olvastam el, akinek nagy kedvence a sorozat, de engem nem fogott meg, nem tudott lekötni egyszerűen. Napokig felé sem néztem, aztán szemforgatások közepette pár oldal után le is tettem. Sajnálom, mert tudom, mennyire népszerű, és igyekeztem szeretni. Ettől függetlenül a humoros részek és a politikai játszmák tetszettek, de engem az erotikus könyvek már annyira nem tudnak lekötni, hogy az hihetetlen.

★★★☆☆☆☆☆☆☆ (3/10)

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése