MINIKRITIKA | Marie Rutkoski: The Winner's Curse - A nyertes átka (A nyertes-trilógia #1)

Megfizethetsz-e ​a szerelemért?
Amikor a 17 éves Kestrel egy rabszolgapiacon megvásárolja a herrani Arint, aligha sejti, hogy élete gyökeres fordulatot vesz. A valoriai birodalom ellen lázadást előkészítő Arin sem tervezi, hogy beleszeret a hazája leigázásáért felelős tábornok lányába. A herrani felkelés egy időre szerepcserére kényszeríti őket. Kestrel megmenti ugyan Arin életét, de cselekedete lehetetlenné teszi, hogy valaha is egymáséi lehessenek. Hűség, sötét titkok, párbajok, felborult értékrendek… Mi mindenért kell fizetni?
„Lélegzetelállító, tragikus, igaz.” – Kirkus Reviews
„Gazdagon megírt, lenyűgöző olvasmány a szabadságról, és hogy meddig mehet el az ember, hogy megszerezze azt.” – Miss Print, amazon
„Nagyon ajánlom mindenkinek. Minden benne van, amit imádok. Okos hősnő, régebbi kor(hoz hasonlóan berendezkedett világ), és természetesen a FIÚ. Alig várom a folytatást! :)” – GinaGiles, moly.hu
„Óóó, A nyertes átka! Bárcsak el tudnám mondani, miért imádlak és miért vágyom még többre belőled! Nincs rá szó, milyen élénkítő és csodás volt olvasni ezt a történetet!” – Alicia, amazon.com
Kinek az élete ér többet?



A borító gyönyörű, emiatt nagyon sokat vártam ettől a történettől. A fülszöveg is izgalmas történetet vetít elő, ám nekem mégsem tetszett sajnos. Nagyon nehezen haladtam vele, sokszor untam és azt sem tudtam, épp miről olvasok, épp mi is történik valójában. A főszereplők nem kerültek hozzám közel, nem tudtam megkedvelni őket, és idegesített a vergődésük, szenvedésük is.

Viszont tetszett a régi kort megidéző hangulat, a disztopikus világfelépítés. De sajnos ez az a könyv, ami nekem már túlmisztifikált, túlbonyolított.

★★☆☆☆☆☆☆☆☆ (2/10)

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése