MINIKRITIKA | Jamie McGuire: Red Hill

Scarlet, Nathan és Miranda. Három idegen, mégis közös sors. 
Scarlet és két lánya egyedül néznek szembe a mindennapok nehézségeivel. Nathant elhagyta felesége, és már nem emlékszik, milyen érzés szerelmesnek lenni; csak kislánya, Zoe tartja benne a lelket. Miranda legnagyobb gondja az, hogy az új VW Bogara nem elég nagy ahhoz, hogy nővérével és két barátjukkal elmenekülhessenek egy hétvégre a záróvizsgák elől. Amikor világszerte jelentések érkeznek egy halálos járványról, mely nem csak öl, de élőhalottá változtatja a fertőzötteket, ezek a hétköznapi emberek, rendkívüli körülményekkel szembesülnek, és sorsuk hirtelen összefonódik. Mikor rájönnek, hogy nem tudnak elfutni a veszély elől, Scarlet, Nathan és Miranda kétségbeesetten kutatnak menedék után egy félreeső, Red Hill nevű farmon. Itt kell szembeszállniuk a rájuk támadó zombik seregével. És küzdeniük a saját életükért, ami egyben az emberiség túlélését is jelentheti. Amikor vége a világnak, túlélhet-e a szeretet?



Jamie McGuire munkásságát eddig messziről kerültem, mivel nem szeretem a romantikus történeteket, na de a zombiknak nem tudok nemet mondani, ugyanis az Eleven testeken kívül nem olvastam még egy jó zombis történetet sem. Hát, nem voltam maradéktalanul elégedett.

Az alapötlet nagyon jó, szeretem az ilyen sztorikat, viszont a megvalósítás nem tetszett. McGuire vontatottan, fárasztóan ír, untam rettenetesen a felvezetést, az ugrálást az emberek és azok gondolatai közt. Sajnálom, pedig jót is ki lehetett volna hozni belőle.

★★☆☆☆☆☆☆☆☆ (2/10)

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése