Kim Carpenter - Krickitt Carpenter - Dana Wilkerson : Fogadom





Kim Carpenter edző egy unalmasnak ígérkező napon felveszi a telefont, hogy megrendeljen néhány dzsekit a baseballcsapata számára. Nem is sejti, hogy a hívást követően az egész élete megváltozik: a megrendelést felvevő hölgy hangja belekúszik a fülébe, és többé nem tud szabadulni tőle. Hamarosan egekbe ugrik a telefonszámlája, aztán vőlegény, majd férj lesz belőle. A mesébe illő találkozás azonban egy autóbalesetet követően a legszörnyűbb rémálommá válik: felesége amnéziájának köszönhetően közös múltjuk teljesen törlődik az asszony emlékezetéből…






Mindig is kedveltem a romantikus kis történetetek, főleg akkor, ha ezek igazak is. Krickitt és Kim története
nagyon megható és magával ragadó. Teljesen együtt tudtam vele érezni, hiszen nem olyan rég a családunkban is történt ehhez hasonló, bár ennél sokkal kevésbé súlyos eset, és így át tudtam élni Kim helyzetét, az elkeseredettségét és a fájdalmát.

Tetszett továbbá az is, hogy Krickitt és Kim mekkora hitet vetettek Istenbe, és hogy a történetüknek nem csak a szép oldalát, hanem bizony a szenvedéseket és gyötrelmeket is beleírták a könyvbe. Az utolsó 2 fejezetben pedig már a jelenkori állapotról olvashatunk, hogy hogy használják a hírnevet Isten igéjének a hirdetésére, és hogy hogy találtak újra egymásra. A könyv megtanít arra, hogy akit Isten egymásnak teremtett, ha az útjuk el is válik, visszatalál egymáshoz. Bizony könnyeket csalt a szemembe.

Valentin-napon volt a tv-ben a Fogadom c. film, amit már régóta meg akartam nézni, és amikor ezt a könyvet elkezdtem forgatni, jöttem rá, hogy ez a könyv ihlette a filmet. Fura, nem?

Az elején kicsit fura volt számomra a könyv, nem nagyon olvastam még "Önéletrajzi ihletésű" könyvet (kivéve Donya Al-Nahi Elrabolt gyermekek c. könyvét). Hozzá vagyok szokva ugyebár ahhoz, hogy egy cselekmény lassan bontakozik ki, és hát bele kellett rázódom a Fogadom olvasásába, de mikor sikerült, onnantól már nehezen tudtam volna letenni.

Olvassátok el, és nézzétek meg a filmet is! :) A film trailere:



«««««««««« (10/10)
_________________________
Kiadó: Harmat
Eredeti cím: The Vow
Kiadás éve: 2014
Oldalszám: 174


A bejegyzés a Harmat Kiadó jóvoltából jöhetett létre.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése