Tiszai Erzsébet - Harry Potter kvízkönyv



Fülszöveg: Azt biztosan tudod, mi a neve a varázslók bankjának, talán az sem nehéz kérdés, hogyan hívják a varázstalan embereket, de arra is tudod a választ, milyen színe van a sellők hajának vagy hogyan hívták Ginny törpegolymókját?
És ha megfáztál? Ismered a légutakat felszabadító varázsigét? A kviddics játékszabályainak pontos ismeretére, no és a házimanók felszabadításának trükkjére is bármikor szükséged lehet, ezért nem árt egy kicsit gyakorolni.
Mire a könyv végére érsz, nemcsak szakértője leszel a roxforti világnak, de egy meglepetés is vár rád! Jó munkát!



Erre a kvízkönyvre csak annyit tudok mondani, hogy: hű..
Egy ilyen, a Harry Pottert ennyire részletesen taglaló, és a rajongók minden igényét kielégítő Harry Potteres könyvre volt szükségem. Minden elismerésem a szerzőé, aki nagyon tájékozott a HP világában. Egyszerűen imádtam. :)

«««««««««« (10/10)


1 megjegyzés:

  1. Ez egy olyan tanúságtétel, amelyet mindenkinek elmondok, hogy hallja. Négy 5 éve vagyok házas, és a házasságom ötödik évében egy másik férfinak volt egy varázslata, hogy elvegye tőlem a szeretőmet, a feleségem pedig elhagyott engem és a gyerekeket, és 3 évig szenvedtünk, amíg azt a posztot értem, hogy hozzam el a sajátomat. szerelmes feleségem haza, és hidd el, csak elküldöm neki és a feleségem képét, és 45 óra elteltével, ahogy elmondta, láttam, hogy egy autó behajtott a házba, és íme, a feleségem volt, és eljött hozzám és a gyerekekhez. és ezért örülök, hogy mindannyian hasonlóvá tehetem, hogy megismerkedhettek ezzel a férfival, és szeretőjét visszaállíthatom önmagadra az e-mail címéhez: dr.uduebor@gmail.com vagy felveheti vele a kapcsolatot a dr.uduebor@gmail e-mail címén. com is felhívhatja vagy a WhatsApp-on ezen a +2349044159370, köszönöm szépen

    VálaszTörlés