Showcase Sunday 29. - rendhagyó bejegyzés

A héten már megint nem vettem semmit, szóval ez egy ilyen értelmes poszt lesz... :D 
Úgyhogy hozok egy pár olyan könyvet, amik már 1000 éve kívánságlistások nálam, de még nem szereztem be őket. :)

És hogy miért nem vettem még meg őket?

Az oldalszám mindig elriaszt, mikor meg akarom venni... :(

Annyira nem must-have, várom, hogy valaki cserélje molyon. :)

Valahogy lelomboz, mikor egy könyvből annyi idézetet írtak már ki, hogy én már nem tudok kiírni, ilyen könyvekhez nem mindig van kedvem. :(

Nem láttam még sehol elfogadható áron.

Még nem olvastam semmit Kingtől, és mivel ez egy lagymatag horrornak tűnik, lehet nem ezzel kéne kezdeni.

Az második rész már megvan, ezt nem tudom, miért nem vettem még meg..

Nem vagyok oda az ulpis könyvek belső kinézetéért, várom, mikor dobálják utánam 100-200 forintért.

Nem találom sehol.

Mindig elrettent az ára, ráadásul már olvastam.

Egyszer már majdnem megvettem, de helyette a Leonard Peacock-ot választottam, majd ha lesz valami akció, vagy valaki cseréli.

Annyira nem szeretném, a fülszöveg alapján tettem kívánságlistára.

Az egyik ember, akinek megbízom az ízlésében, értékelése elrettentett.

Még nem állok készen a kutyás könyvekre. :(

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése