Az első & az utolsó booktag

Ezt a taget az Egy képzelt világ titkai blogon találtam, és érdekesnek bizonyult, úgyhogy megcsináltam. :)


1. Miről szólt az első blogbejegyzésed? Miről az utolsó?

Első: Egy bemutatkozó. Klasszikus. :) Viszont az első könyves témájú bejegyzésem Georges Simneon Maigret és a Gengszterek c. könyvéről írtam. Hát igen, nem a legjobb bejegyzés..
Utolsó: a tag írásakor az utolsó megjelent bejegyzésem a Winter Wonderland Booktag


2. Ki volt az első blogger, akitől olvastál? Ki az utolsó?

Első: Az első könyves témájú blog, amit olvastam, a Könyvfalók volt, amihez később én is csatlakoztam.
Utolsó: A legutolsó blog, amelyet megnyitottam, az Egy képzelt világ titkai, ahol a taget találtam.


3. Melyik volt az első könyv, aminek a megvásárlására emlékszel? Melyik az utolsó?

Első: Elsőre egyből több könyvet vettem, az Alexandra nagy akciójában: Voyti Attila - Interim Téridő, Geralyn Lucas - Kirúzsozva a műtőasztalon, Dorit Rabinjan - Lakodalmaink, Craig Clevegner - A gumiember, Elvira Lindo - Csak egy szóval mondd. (így fizettem 2400 körül)
Utolsó: Jodi Picoult - Where there's smoke (0,03$ volt amazonon)


4. Melyik volt az első könyv, amit teljesen egyedül olvastál el? Melyik könyvet olvastad utoljára?

Első: Erich Kastner - A két Lotti
Utolsó: Julianna Baggott - Tiszták

5. Melyik volt az első disztópia, amit olvastál? Melyik az utolsó?

Első: Suzanne Collins - Az Éhezők Viadala
Utolsó: Ann Aguirre - Helyőrség

6. Mi volt az első paranormál romantikus, amit olvastál? Mi az utolsó?

Első: Stephenie Meyer - Alkonyat
Utolsó:  Melissa Landers - Elidegenítve

7. Melyik volt az első könyv, amin sírtál? Melyik az utolsó?

Első: Suzanne Collins - A kiválasztott
Utolsó: John Boyne - The boy in the striped pyjamas

8. Melyik volt az első sorozat, amit befejeztél? Melyik az utolsó?

Első: E. L. James  Ötven Árnyalat trilógiája.
Utolsó: Ha olyan sorozatról beszélünk, aminek már megjelent az összes része: C. S. Lewis - Narnia Krónikái, ha nem, hanem olyanról, amelynek olvastam az összes megjelent részét, akkor A. O. Esther - Gombnyomásra c. sorozata.

9. Melyik volt az első könyv, amit nem tudtál befejezni? Melyik az utolsó?

Első: Paulo Coelho - Brida
Utolsó: F. Scott Fitzgerald - Az éj szelíd trónján

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése