Március 15. - A magyar irodalom nagyjai (különkiadás)

Mivel ma van március 15-e, a Nemzeti Ünnepünk, úgy gondoltam, hogy a rengeteg külföldi szerző között megemlíteném azt a pár magyar szerzőt, akik kedvesek a szívemnek, illetve akiktől szeretnék a jövőben olvasni. Ne mindig csak a külföldi írókat istenítsük, olvassunk magyaroktól is! Ezért én ebben a hónapban két magyar szerző, A. O. Esther és Leiner Laura egy-egy könyvét fogom elolvasni. :)




A. O. Esther


Számomra abszolút az év felfedezése volt, hogy rátaláltam Eszter könyveire. Már korábban is szemezgettem velük, de fogalmam sem volt róla, hogy egy magyar szerző írta őket, és meg kell mondanom, hogy engem teljesen elvarázsolt az írói stílusa. Első könyvsorozata az Összetört Glóriák, amelynek első kötetét, az Elveszett lelkeket már olvastam, és épp most olvasom a sorozat második részét, a Hívogat a fényt. Mindenkinek ajánlom a történetet, mert egyszerűen varázslatos.

Megjelent művei:

  • Elveszett lelkek (Összetört Glóriák #1)
  • Hívogat a fény (Összetört Glóriák #2)
  • Az Életfa (Összetört Glóriák #3)
  • A Mennyország kulcsa (Összetört Glóriák #4)
Előkészületben:
  • Kristályfény (Összetört Glóriák #5)
  • Gombnyomásra


Leiner Laura

Laura szerintem az egyik leghíresebb magyar kortárs ifjúsági írónő, köszönhetően a Szent Johanna Gimi kirobbanó sikerének. Én is ezáltal a sorozat által hallottam először róla, ám még nem volt szerencsém egyik könyvéhez sem, de ez nem lesz sokáig így, ugyanis jövőhét pénteken megkaparintom a legfrissebb, februári megjelenésű könyvét, az Akkor Szakítsunk-ot. :)

Megjelent művei:
  • Remek! (Remek! #1)
  • Ez is remek! (Remek! #2)
  • Russel és Bee
  • Közhelyek
  • Nyomból is megárt a sok
  • Bábel
  • Akkor szakítsunk
  • Kezdet (SZJG #1)
  • Együtt (SZJG #2)
  • Egyedül (SZJG #3)
  • Barátok (SZJG #4)
  • Remény (SZJG #5)
  • Ketten (SZJG #6)
  • Útvesztő (SZJG #7)
  • Örökké (SZJG #8)
  • SZJG Kalauz


Lakatos Levente

Levente két könyvét is sikerült beszereznem nemrégiben, a Barbibébit és a Loveclubot, és már csak arra várnak, hogy elolvassam őket. :)

Megjelent művei:
  • Legyél sikeres fiatal!
  • Barbibébi (Barbibébi #1)
  • Loveclub (Dr. Lengyel #1)
  • Bomlás (Dr. Lengyel #2)
Előkészületben:
  • Barbibébi újratöltve (Barbibébi #2)
  • Aktus (Dr. Lengyel #3)

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése