Fél éves a blog - YAY! ♥


A blogom ma lett fél éves, és úgy gondoltam, hogy csinálok egy nyereményjátékot a kedves kis olvasóimnak. :) Két hétig szállhattok versenybe Katie Alender - Bad girls don't die - A rossz lányok nem halnak meg c. könyvéért. A feladat nagyon egyszerű:


A Rafflecopterben is leírtam, de azért még egyszer: Tégy fel egy kérdést velem, a könyvekkel, a bloggal, bármilyen idevágó témával kapcsolatban, és bekerül a neved a képzeletbeli kalapba. Miután elküldted a kérdést, a Rafflecopterben +1-ezd a Kérdezd a bloggert! fület, értelemszerűen. :)
A kérdést a blog jobb oldalán található ASK ME dobozba kéretik beírni.
FONTOS: mivel az előző nyereményjátéknál volt egy kis kavarodás a követésekkel kapcsolatban, ezért kérlek a kérdés után írd oda a felhasználónevet, amivel követed a blogot a bloggeren (ha nem a bloggeren követed, hanem bloglovinon, akkor azt is írd mellé.) A JELENTKEZÉST CSAK ÍGY FOGADOM EL!!

Játékra fel! :)

a Rafflecopter giveaway

Egyéb tudnivalók:

  • Csak magyarországi címre postázok.
  • A sorsolást követően kiteszem ide a nyertes nevét, illetve az illetőt megkeresem emailben.
  • Ha a nyertes egy héten belül nem reagál, új sorsolást hajtok végre.
  • A sorsolást gépi úton végzem el, az esetleges félreértések elkerülése végett.
  • Bármilyen kérdéssel bátran keressetek meg a jobb oldali ASK ME dobozban. :)

1 megjegyzés:

  1. Szia!
    Írtam kérdést, de sajnos elrontottam, mert nem írtam oda, hogy milyen néven követlek.
    A kérdésem az lenne, hogy hol találom meg azt, ahol követni tudlak. Köszi előre is

    VálaszTörlés