Kiera Cass - The Prince (A Párválasztó-trilógia 0,5. rész)



Fülszöveg: Before thirty-five girls were chosen to compete in the Selection…

Before Aspen broke America's heart…

There was another girl in Prince Maxon's life…

Don't miss this thrilling 64-page original novella set in the world of the New York Times bestselling novel The Selection. Also features a teaser to The Elite, Kiera Cass's hotly anticipated sequel to The Selection.*(Szabad fordítás általam a cikk alján.)*

•••


El sem hiszem, hogy ilyen kis nyúlfarknyi, rövidke kis könyv. Jó, persze, ez egy novella, és valójában a történetet már ismerjük America szemszögéből, de akkor is, én szerintem a Párválasztóval kapcsolatos dolgokat egész életemben tudnám olvasgatni. Nem nagyon kedvelem azokat a novellákat, amik csak a másik ember szemszögéből vannak írva, mert hogy is mondjam...olyan, mintha ki lenne fordítva a történet, mintha tetszene egy jó könyv, és azt valaki átírná. Ez mégis tetszett.

Volt egy pár dolog, amit a Párválasztóval kapcsolatban nem értettem, például hogy hogy döntötték el, ki vehet részt benne, vagy hogy Maxon mi alapján döntötte el, hogy ki az, aki hazamegy az első nap.
Fény derül továbbá Maxon eddigi életére, és a király jellemére is. Nekem a Daphne-s rész teljesen érdektelen volt, talán azért, mert annyi America X Maxon támogató vagyok, hogy sem Daphne, sem Celeste, sőt, Aspen sem jöhet számításba szerintem.

A Guard című kisnovellára nem vagyok különösebben kíváncsi, mert Aspent nem igazán kedvelem, de talán elolvasom, ha lesz lehetőségem rá, hogy teljes legyen a sorozat.

A Párválasztóról, és az Elitről szóló értékelésemet a linkekre kattintva tudjátok elérni.
A Párválasztó-trilógia 3. része, a The One eredeti megjelenésének dátuma 2014. május 6., Magyarországon nem sokkal azután fog megjelenni a Gabo gondozásában.

«««««««««« (10/10)

•••

* Mielőtt 35 lányt kiválasztottak, hogy a Párválasztóban versenyezzenek...
Mielőtt Aspen összetörte America szívét...
Volt még egy lány Maxon herceg életében...
Ne hagyd ki ezt az izgalmas, 64 oldalas eredeti novellát, ami a New York Times best-sellerének, A Párválasztónak a kiegészítő novellája. Tartalmaz egy előzetes betekintést az Elitbe, Kiera Cass művébe, a Párválasztó folytatásába.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése