Havi összefoglaló 3. - December



Havi összefoglaló
December


Elérkezett a hónap vége, így összefoglalom, mi is történt ebben az egy hónapban a bloggal.

Az előző 2 hónaptól eltérően sajnos most az ünnepek miatt nem tudtam minden nap bejegyzéssel szolgálni, pedig nagyon igyekeztem.. :(

Ezekről írtam decemberben:


A hónap értékelései:

¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ (0/10) 0 csillag: 0 könyv
«¶¶¶¶¶¶¶¶¶ (1/10) 1 csillag: 0 könyv
««¶¶¶¶¶¶¶¶ (2/10) 2 csillag: 0 könyv
«««¶¶¶¶¶¶¶ (3/10) 3 csillag: 2 könyv
««««¶¶¶¶¶¶ (4/10) 4 csillag: 0 könyv
«««««¶¶¶¶¶ (5/10) 5 csillag: 0 könyv
««««««¶¶¶¶ (6/10) 6 csillag: 0 könyv
«««««««¶¶¶ (7/10) 7 csillag: 0 könyv
««««««««¶¶ (8/10) 8 csillag: 0 könyv
««««««««« (9/10) 9 csillag: 0 könyv
«««««««««« (10/10) 10 csillag: 9 könyv

Most nagyon szélsőséges lett az értékelés :))


Recenziók

Ebben a hónapban 5 recenziós könyvről írtam, a következő hónapban legalább ugyanennyi várható.

Oldalmegjelenítések

A Blogger oldalmegtekintéseinek diagramja
A rekord oldalmegjelenítés december hónapban 10-én 175 volt. Ez 67-el kevesebb, mint az októberi rekord.

Ebben a hónapban 1174 volt, ami 110-el több, mint novemberben. Lassan, de biztosan... :))
A hónap legnépszerűbb bejegyzése holtversenyben Kiera Cass Párválasztója, illetve a Könyvek a fa alatt c. post.
Decemberben 8 Google+ megosztás történt, ami 5-el több a novemberinél.

A blog új partnerei ebben a hónapban
Mire számíthattok januárban?

Még több post, a karácsonyi könyveim értékelése és a folyamatosan frissülő moly-boxban lévő könyvekről szóló postok. :)

Köszönöm, hogy decemberben is velem tartottatok!
Boldog új évet! :)


0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése