MINIKRITIKA | Budai András (szerk.) - Válaszok egy szexhirdetésre







A kötet címének megfelelően nem tartalmaz mást, mint szexhirdetésekre beérkező válaszleveleket minden javítás, korrekció nélkül. Ennek megfelelően meglehetősen változatos kép tárul az olvasó elé a hirdetésekre válaszolók összetételére vonatkozóan. Az égbekiáltó helyesírási hibák, a levelek hangvétele és stílusa jól mutatja, milyen típusú emberek válaszolnak ezekre a hirdetésekre.



Nagyon olcsón hozzájutottam ehhez a könyvhöz, gondoltam egy próbát megér. Annyira sajnos nem nyűgözött le, az elején még nagyon nevettem rajta, de aztán meguntam, egy-két kirívóan vicces válaszon kívül a legtöbb mind egy kaptafára épült, ezért nagyon unalmas volt. A közepétől már csak minden hirdetést és 1-2 választ olvastam el, türelmem nem volt a többihez.

★★★☆☆☆☆☆☆☆ (3/10)

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése