David Levithan - Egy másik nap (Nap nap után #2)

Minden nap ugyanolyan Rhiannonnak. Már elfogadta az életét, meggyőzte magát: megérdemli távolságtartó, temperamentumos pasiját, Justint, és még bizonyos útmutatásokat is írt magának: Ne számíts túl sokra. Kerüld el a feldühítését. Sose add fel a reményeidet. Mindez addig a bizonyos reggelig működött is, amikor minden megváltozott. Úgy tűnt, Justin végre meglátja őt, és ez volt az első alkalom, hogy igazán vele akart lenni, így hát eltöltöttek együtt egy tökéletes, csodás napot, amiből Justin másnap reggel egy percre sem emlékszik. Rhiannon összezavarodik, mindent kérdőre von, és mindezek felett kétségbeesetten vágyik egy újabb csodás napra. Nem sokkal később egy idegen megszólítja, és elmondja neki, hogy az a Justin, akivel azt a napot eltöltötte, aki elérte, hogy igazi, életteli embernek érezze magát, az a valaki nem is Justin volt.


Erre a könyvre iszonyat sokat vártam, másfél évet legalább. így amint megszereztem, azonnal el is kezdtem olvasni. És meg kell mondjam, nem erre számítottam...

Azt hittem, ez a könyv a Nap nap után folytatása lesz, és végre megtudom, mi is történik Rhiannonnal és A-vel. De ez a könyv ugyanazt a történetet írja le, csak Rhiannon szemszögéből. Az elején kicsit csalódott voltam, hiszen annyira vártam már a folytatást, de aztán megbékéltem vele és imádtam. Hiába ismertem már a történetet, és tudtam, mi fog történni a végén, David Levithannak mégis sikerült újra összetörnie a szívemet.

A szerelem gyakran arról szól, hogy kitaláljuk, mit akar a másik, és megadjuk neki azt.

Szerintem kellett ez a könyv a történet és a motivációk teljes megértéséhez. Hiszen azelőtt nem értettem Rhiannont, hogy mégis mit lát Justinban és miért marad benne egy rossz kapcsolatban. De most megértettem. Valamint azt is nagyon érdekes volt olvasni az ő szemszögéből, hogy miként is reagált A-re, és hogy alakult át a megdöbbenés és a hitetlenség lassan szerelemmé. Gyönyörű volt.

Szereplők



Kedvenc idézetek

Azon kapom magam, hogy belenézek az emberek szemébe – sokkal intenzívebben, mint azelőtt. És ráébredek, hogy akkor és ott már nem számít, melyik nemhez tartozunk, vagy milyen színű a bőrünk. Csak nézz bele egyenesen a másik ember szemébe.

Az életem folytonos változásban van, de a könyvek nem változnak. Előfordul, hogy más szemmel látod, olvasod. De a szavak ismerős szavak. Egy olyan világot jelentenek számomra, ahol már jártam, és üdvözölnek, valahányszor visszatérek.

A Trónok harca egyik epizódját akarja megnézni. – Ebben hal meg valaki? – kérdezem, ahogy elkezdődik. Nagyon vicces vagyok. Ebben a sorozatban ugyanis mindegyik részben meghal valaki.

Nem szándékosan tettem. Nem készakarva szerettem beléd. Mégis megtörtént. Már nem tehetem semmissé. És nem is mehetek el szó nélkül mellette.

★★★★★★★★★★ (10/10)

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése