Jasinda Wilder - Big Girls Do It Better (Big Girls Do It #1)


Gorgeous, rock-star guys like Chase Delany don't go for girls like me. They go for supermodels and actresses, skinny-girls who never eat and spend all day working out. I'm not that girl. So when he locked his fiery brown eyes on me for the first time, I couldn't quite believe it was really happening to me.
It was the second night I spent with him that I'll never forget.


Erre a sorozatra már rég fenem a fogam, mert egyrészt rövidke, ~40 oldalas könyvekből áll, így egy várakozás alatt el lehet olvasni őket, másrészt én sem vagyok egy piszkafa lány, így gondoltam, inspiráló lehet végre nem ilyenről olvasni.

Anna karaktere már az első oldalakon szimpatikus volt - tetszett a humora, a szarkazmusa és az, hogy egy férfi kedvéért nem volt hajlandó például salátát rendelni, csak hogy ezzel imponáljon neki. Már látom, hogy erős hősnővel hozott össze a sors.

Ilyen kis történetben is nagyon jól ki tudott bontakozni egy egész cselekmény, ami bár kissé klisé (egy nagyon jó pasi a sok gyönyörű lány helyett a mi plus-size hősnőnkre vágyik) de mivel ez egy romantikus történet, ezt elnézzük neki. Ami viszont meglepett (bár a borító alapján sejthettem volna) az az erotikus töltet - ez a pár oldalacska bővelkedett erotikus jelenetekben, voltak olyan részek, amiknél lefőttem rendesen. :D Kíváncsi vagyok, mit tartogat számomra a többi kötet. Végre egy body positive könyv!

Szereplők

Chase és Anna

Kedvenc idézetek

Not every guy in the world likes women to be stick figures. Not every guy in the world want his woman to be all skin and bones.


Touching him was like eating a chip; I couldn't stop after just one.


I knew I looked good for me, but compared to all these other skinny bitches with their size-zero little asses and itty bitty titties, I knew I didn't have a chance in hell with a guy like Chase.

★★★★★★★★★★ (10/10)