Ti kérdeztétek book tag #2


Ahogy ígértem, íme a ti kérdéseitekből összeállított book tag második része! :)


Szandi kérdezte:
Volt olyan könyv az életedben, amitől még az életkedved is elment, de hősiesen végigolvastad?

Mármint hogy annyira rossz volt? Az olyanokat nem olvasom végig! De Zakály Viktória könyve, a Szívritmuszavar például ilyen volt.

Réka kérdezte:
Inkább mindig 10 könyvet olvasnál el újra és újra vagy soha nem olvashatnád el ugyanazt még egyszer?

Mivel nem vagyok nagy újraolvasós, ezért inkább a második opciót választanám.

Katalin kérdezte:
Egy könyv elolvasására mennyire ösztönöznek a blog elolvasói?

Abszolút nincs ilyen. Aki olvassa a blogot, szerintem látja, hogy mindenféle műfajt olvasok, így nincs semmilyen elvárás velem szemben, hogy csak ifjúsági könyveket olvassak például, mert az olvasóimat azok érdeklik. Persze előfordult már olyan, hogy ajánlottak nekem könyvet, és elolvastam, de nem jellemző.

Bogi kérdezte:
Mi volt eddig a legjobb olvasás élményed idén?

Az a "baj", hogy idén annyi kedvencgyanús könyvet olvastam, hogy választani sem tudok. :) De ha muszáj választani, akkor Benyák Zoltán: A nagy illúzió.

Viki kérdezte:
Melyik volt az a könyv, amit félve kezdtél el olvasni, de a végére érve imádtad?

Gaura Ágnes: Vámpírok múzsája. Annyi mindent szólt ellene, hogy ez nekem miért nem fog tetszeni, aztán bumm, kedvenc lett.

Antonia kérdezte:
Mikor szeretted meg az olvasást?

2012-ben, 15 évesen. Azelőtt is olvastam nagyon néha, de azóta nincs megállás.

Regina kérdezte:
Van-e minimum keret, amit egy hónapban könyvekre költesz?

Abszolút nincs. Most sokkal fontosabb dologra gyűjtöm a pénzt (kutya örökbefogadás), így szeptembertől nem is vettem könyvet, kivéve antikváriumból nagyon olcsón, és könyvutalvánnyal. És ez így is lesz szerintem addig, amíg lediplomázok, és saját állásom lesz, mert van egy fontossági sorrend, amibe a könyvek most nem férnek bele. :(

Dominika kérdezte:
Melyik könyvben szerepelnél szívesen?

Szívesen lennék angyal A. O. Esther könyveiben, boszorkány a Harry Potterben, de a 11.22.63-ban is szívesen szerepelnék, mint gyanútlan polgár. :)

Alexandra kérdezte:
Volt már olyan könyvvásálásod, hogy a borítója alapján ítélted meg a könyvet? Öröm volt vagy csalódás az a történet?

Könyvvásárlásaim 99%-a :) Legtöbbször öröm, mert azért a fülszöveget is elolvasom.

Petra kérdezte:
Melyik könyv volt az első amit elolvastál ami nem kötelező volt, és hány évesen?

A szüleimmel sokat olvastunk kiskoromban, de az első, amit magamtól kézbe vettem, és nem képes mesekönyv volt, az Roald Dahl: Karcsi és a csokigyár című könyve volt, azt hiszem úgy 5.-es lehettem.

Petra kérdezte:
Van olyan könyv ami után nagyon vágyakozol de nem tudod beszerezni?

Van sok ilyen, de ez nem abból adódik, hogy nem lehet őket megvenni, hanem hogy meg lehetne, de nem szeretnék könyvre költeni. De például Gaura Ágnes könyveit szívesen olvasnám, csak sajnos nincsenek bent a könyvtárunkban.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése