D. P. Lyle: Helyszínelők (Tantusz Könyvek)

Helyszínelők – a krimik és bűnügyi filmek kedvelőinek 
Az olyan sorozatok, mint a CSI: A helyszínelők, a CSI: Miami helyszínelők, vagy az NCIS: közkedvelt műsorok a különféle csatornákon, ami bizonyítja a tényt, hogy több millióan tartják a kriminalisztikát érdekfeszítőnek. Ez a könyv azért született, hogy megismertesse a bűnügyi szakértők által alkalmazott technikákat és eljárásokat. Így legközelebb, mikor rejtélyes ügyről olvasol, esetleg ilyet látsz, vagy a hírekben bűncselekményt mutatnak, lapozd fel ezt a könyvet, és megértheted a történet mögött rejlő tudományt. Számtalan, nehéz, bonyolult híres eset megoldásával teszi a szerző izgalmasan érdekessé a könyvet. A kötet egyfajta bevezetés a bűnügyek felderítésébe, a nyomozás és a büntetőeljárás menetébe egyszerű és érthető nyelven.


Mindig tátott szájjal bámulom a CSI és hasonló sorozatokat, ahol szinte a semmiből, egy ujjlenyomat-töredék vagy lábnyom alapján felgöngyölítenek egy egész gyilkosságot. Nagyon érdekel ez a téma, sokszor kerestem már olyan könyvet, ami erről szól, de vagy olyat találtam, ami csak érintőlegesen foglalkozott a témával, vagy olyat, ami unalmas és száraz volt. Örülök, hogy rátaláltam erre a könyvre, mert tökéletesen kielégítette a tudásvágyamat és rengeteg új dolgot tudtam meg, mindemellett pedig nagyon jól szórakoztam.

Képtalálat a következőre: „forensics tumblr”

Ez a könyv végigvezet a helyszínelői munkán egészen onnantól, hogy milyen fogalmakkal is kell tisztában lenni valakinek, ha ebben a témában mozog, addig, hogy hogyan kell szabályosan begyűjteni egy bizonyítékot. Nagyon izgalmas volt az egész könyv, a mérete és témája ellenére nem volt tömény, apró kis listákkal, érdekességekkel dúsította a szerző a szöveget, ami szerintem nagyon jó ötlet volt. Ajánlom a könyvet mindenkinek, aki érdeklődik a téma iránt, szerintem ennél jobb könyv ebben a témában nincs. :)

INFORMÁCIÓK
Kiadó: Panem
Oldalszám: 370
Megjelenés éve: 2017
Eredeti cím: Forensics for Dummies
Rendeld meg kedvezményesen!

★★★★★★★★★★ (10/10)

A bejegyzés a Panem Kiadó jóvoltából jöhetett létre

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése