"Félelmetes, hogy minden, ami a könyvben szerepel, a való életből vett dolgokról lett mintázva." - Interjú Megan McCafferty-vel




Noha Magyarországon még nem jelent meg a sorozat, külföldön, és angolul olvasó magyarok körében nagy népszerűségnek örvend Megan McCafferty regénye, a Bumped, ami egy nagyon érdekes, disztópiás világban egymásra találó ikrek történetéről szól. Ma az írónővel beszélgettem egy mini-interjú keretei között. :)


Mit tudhatunk rólad?
Az írás mellett karaoke szupersztár vagyok.

Mindig is író akartál lenni?
Történeteket találtam ki már akkor is, amikor megtanultam beszélni, és el is kezdtem őket leírni, amint megtanultam az ABC-t. Nem emlékszem olyan időszakra az életemben, amikor mással akartam volna foglalkozni.

Mi inspirálta a Bumped-et?
A tiniterhesség nagyon felkapott téma a médiában. Íróként gyakran inspirálnak a Mi lenne, ha...? kérdések. Ebben az esetben: Mi lenne, ha a tinilányokat arra bátorítanák, hogy szexeljenek és essenek teherbe? Milyen körülmények között lehetne ez elfogadott?

Mit szimbolizál a tojás a borítókon?
A termékenységet.

Mennyi ideig tartott megírnod a könyvet?
Egy évig készítettem kutatásokat, mielőtt elkezdtem írni. Ezután kilenc hónapig tartott, mire megírtam a kéziratot, ami nagyon vicces a könyv témáját tekintve!

Min dolgozol éppen?
Jelenleg egy fiataloknak szóló regényt írok, és van egy ötletem egy YA regényhez is, de mindkettő még annyira friss, hogy nem mondhatok róluk semmit.


Ha egy olvasó meg szeretne ismerkedni a munkásságoddal, melyik könyvvel kezdje?
A Sloppy Firsts című ötrészes sorozatom a humoros Jessica Darlingról szerintem megfelel erre a célra.

Szívesen élnél a Bumped világában?
Egyáltalán nem! Viszont félelmetes, hogy minden, ami a könyvben szerepel, a való életből vett dolgokról lett mintázva. Úgy gondolom, hogy bizonyos körülmények között a gyermekvállalásra ösztönző kampányok még valóra is válhatnának a valóságban.

Hogy reagálnál, ha egy nap bekopogtatna az ajtódon egy lány, aki teljesen úgy néz ki, mint te, és azt mondaná, hogy ő az ikertestvéred?
A szüleimnek lenne egy kis megmagyarázni-valójuk! Vagy pedig azt hinném, hogy klónoztak.

Mit jelentenek az ikrek nevei?
A zenében a melódia (Melody) és a harmónia (Harmony) két olyan dolog, amik ha találkoznak, gyönyörű egységet alkotnak.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése