Showcase Sunday #149 - Hova tűntem?

Képtalálat a következőre: „i rescue animals”Sziasztok! A héten megint nem szereztem be semmit, ezért gondoltam, ideje beszámolnom az "eltűnésem" okáról. A blogon ebből nem vehettetek észre semmit, hiszen a rendszeremnek köszönhetően ugyanúgy megy minden, ahogy eddig, viszont aki molyon követ, láthatta, hogy szokatlanul "csendben" vagyok: nem olvasok új könyveket és nem írok ki új idézeteket. Ennek egy, egyszerű oka van.

Elindult egy polgári kezdeményezés az állatvédelmi törvény szigorításáért, amibe eleinte csak aláírásgyűjtőként kapcsolódtam be. Aztán egyre inkább kezdtem kivenni a részem a szervezési dolgokból is, és mostanra már a kezdeményezés egyik koordinátorává váltam. Ezzel telnek el a napjaim, üzenetekre válaszolok, aláíróíveket küldök, stb. Emellett ott van nekem az állatmenhely, ahova rendszeresen kijárok, és sokszor mikor hazaérek már nincs kedvem olvasni, blogolni, bármit csinálni, csak pihenni. Most következik egy nyugodtabb, csendesebb időszak az életemben, amikor több időm lesz olvasni és blogolni, remélem újra visszajön a kedvem hozzá. :)

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése