"Néha jó különböző utakat bejárni, és megtapasztalni, merre vezetnek." - interjú Kate Welshmannel

Kate Welshman még csak most tűnt fel a magyar olvasók körében, a Manó Könyvek által Te döntesz! könyvei kapcsán. A sorozat első tagjáról, a Béke vagy Vége című könyvről már írtam a blogon, a bejegyzést itt találjátok. Adódott a lehetőség, hogy interjút készítsek Kate-tel, és éltem vele. :)
gondozott 

Mesélj egy kicsit magadról!
Ausztrál író vagyok, de Franciaországban élek a férjemmel és a négy gyermekünkkel. Imádom a lovakat, a kutyákat és a francia ételeket. Több információt a weboldalamon és az Instagramomon találhattok rólam.

Melyik 5 szó az, amelyik a leginkább jellemez téged?
Okos, tartózkodó, fáradt, érzékeny, magas

Mindig is író akartál lenni?
Igen, de sok minden más is akartam lenni. Tíz évig ügyvéd voltam, mielőtt írni kezdtem. Igazából azt hiszem, csak azért bírtam olyan sokáig a jog világában, mert jó vagyok az írásban.

Mit szeretsz a legjobban abban, hogy író vagy?
Hogy nincs "igazi" munkám. És hogy a képzeletemben élhetek sokszor.

Dolgozol most valamin?
Igen, egy YA regényen, ami Texasban játszódik.

Sok műfajba belekóstoltál már - melyik a kedvenced?
A YA egyértelműen a kedvencem, mert könnyű írni. Írhatok és írok is más műfajban, de azokban nem érzem olyan otthon magam.

Térjünk rá a Béke vagy vége című könyvedre. Miért választottad a choose-your-own-adventure műfajt?
Ez a műfaj a kiadó ötlete volt, és szerintem fantasztikus ötlet volt. 

Te melyik utat választottad volna Ally helyében?
Szerintem a tehetségét és a szenvedélyét kell követnie, és felvenni az extra latin kurzust, de igazából ezt az olvasóknak kell eldönteni! Néha jó különböző utakat bejárni, és megtapasztalni, merre vezetnek.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése