Asszociációs kihívás #5

Sziasztok! Részt vettem FairyDust, a Missreaders blog bloggerének Asszociációs kihívásán ismét. A menetet már ismeritek, nézzetek be a Missreaders blogra az eredeti kihívásért. :)



Így folyt rólam is a víz, amikor egyszer hazafele tartottam, és eleredt az eső, de mivel a könyveimet nem tudtam mibe becsomagolni, hogy ne ázzanak el, levettem a kabátomat, és abba csomagoltam őket. :)


Így érzem magam, amikor olvasok egy könyvet, és teljesen váratlanul ér valami óriási fordulat a történetben.


Ez voltam én, amikor tudtam, mire vállalkozok, hogy sírni fogok, mégis elolvastam a Csillagainkban a hibát.


Nagyjából így éreztem magam a vizsgáim után, mikor végre hátradőlhettem és olvashattam.


Így érzem magam, amikor egész éjjel fennmaradok, mert már csak 100 oldal van a könyvemből, pedig tudom, hogy másnap korán kell kelni.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése