Mail Tag #1

Találtam az interneten egy kicsit "személyesebb" taget, ami nem konkrétan könyves témájú. Ez pedig a Mail Tag, ami levelezőtársaknak van kitalálva, de miért is ne csinálnám meg. :) A tag 100 kérdésből áll, ezért feldaraboltam, és 10 külön bejegyzésben fogom közzétenni. :)

1. 10 dolog, amit talán nem tudsz rólam
  1. Imádom a macskákat.
  2. Emelt szintű nyelvvizsgám van angolból, és most franciául tanulok.
  3. Imádom a jelnyelvet.
  4. Szenvedélyesen szeretem a matekot.
  5. Régen fotóztam.
  6. Van Kindle-m, de inkább olvasok hagyományos könyvet, és emiatt bűntudatom van.
  7. Az óvodában gomba volt a jelem.
  8. Négy iskolába jártam, de csak az kettőt szerettem.
  9. A barátommal hat éve (14 éves korunk óta) vagyunk együtt.
  10. Szeretnék írni egy könyvet, de valószínűleg soha nem fogok.
2. Mikor születtél?
1996. augusztus 15-én.

3. Mesélj a szülővárosodról!
Nyíregyházán születtem. Nagyon szeretem, gyönyörű és egész különös hangulata van az egész városnak.

4. A kedvenc színed?
Lila.

5. Mi a kedvenc ételed?
Stamppot.

6. A kedvenc idézeted?
"So we beat on, boats against the current, borne back ceaselessly into the night."

7. Tea vagy kávé?
Tea.

8. A kedvenc állatod?
Macska.

9. A kedvenc csajozós/pasizós szöveged?
"Can I buy you a book?"

10. A kedvenc washid?
Hát ilyen nincs XDD

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése