MINIKRITIKA | Barney Stinson - Matt Kuhn: Tesókódex szülőknek


Csak nem gyereked lesz?
Ideje feltenned magadnak pár fontos kérdést:

Jó szülő leszek? – Bírom én ezt anyagilag? – Fogok még valaha szexelni?

Nos, a válasz ezekre a kérdésekre egy-egy betonkemény „nem”! De csak azért, mert a te létezésed immár nem több mint egy kis odaszáradt takony az élet vásznán, nem kell mindjárt a gyerekednek is olyan bénának lennie, mint amilyen te vagy. Ezért írtam ezt a könyvet – hogy tutimuttit vagy fatergetes aput neveljek belőled!

Amennyire szeretem Barney Stinsont és az Így jártam anyátokkal-t, nekem ez annyira nem tetszett. Süt róla, hogy valaki (speciel Matt Kuhn) ki akart adni egy bugyuta könyvet, és kapóra jött Barney karaktere, amire ráhúzta ezt az egészet. Ettől függetlenül nem igazán passzolt a könyv humora a sorozatbeli Barney-éhoz, és habár tudni való, hogy ez egy vicces, nem komolyan veendő könyv, én egyáltalán nem találtam humorosnak.

Könyvtárból kihozott gyors átfutásra kiváló, vagy ajándékba egy olyan gyermeket váró párnak, akiket nem igazán kedvelünk, és tudjuk, hogy szeretik az Így jártam anyátokkal-t.

★☆☆☆☆☆☆☆☆☆ (1/10)

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése