Harry Potter Would You Rather? | 7. kör

Régebben a molyon valaki kirakott egy Harry Potter would you rather? játékot, amit lefordítottam az angolul nem tudó molyoknak, és annyira megtetszett, hogy gondoltam, én is megcsinálom. Elég hosszadalmas, ezért több bejegyzésre tördeltem. :) Azoknak, akik nem ismernék a WYR-játékokat: A játék lényege, hogy két állítás közül kell választanod. Például: Inkább ennél fagyit vagy pizzát? :D Szabadon vihető, de sokat dolgoztam a fordítással, ezért forrásmegjelölést kérek. :)



Inkább szeretnél beszélő festményeket vagy lebegő gyertyákat a házadba?

Lebegő gyertyákat. A festmények a frászt hoznák rám.



Inkább szeretnél egy szükség szobáját, ami olyanná változik, amire szükséged van vagy egy varázspálcát?

Varázspálcát *-*



Inkább vennél részt a roxforti halloweeni lakomán vagy a karácsonyin?

A karácsonyin.



Inkább szeretnél meghívót kapni a bálra vagy a kviddics fináléra?

Egyértelműen a bálra.



Inkább egy macskát szeretnél, mint Hermione vagy egy baglyot, mint Harry?

Macskát *-*




Inkább innál meg véletlenül egy szerelmi bájitalt olyantól, akit nem kedvelsz vagy adnál olyannak szerelmi bájitalt, akit nem kedvelsz?

Inkább adnék, aztán jó messzire elkerülném.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése