Alexandra nyári akció 2016 - Ajánló

Megérkezett a szokásos Alexandra hőségakció kínálata, amire azt hiszem, már sokan vártunk. :) Sok
könyvet találtam rajta, amit ugyan nem veszek meg, mert már megvannak nekem/olvastam őket, de szeretném nektek ajánlani ezeket, mert érdemes elolvasni őket, pláne ilyen potom összegért. :) Illetve egy párat találtam magamnak is. :)

Ajánlom nektek


3699 forint helyett 1850 forint
Nálam ez az abszolút über alles könyv, amit lépten-nyomon ajánlok mindenkinek, aki csak meghallgatja. A Harry Potter mellett a kedvenc könyvem, örökké szeretni fogom és mindenkinek tényleg csak ajánlani tudom.


3499 forint helyett 1750 forint, és 3699 forint helyett 1850 forint
Nagyon szeretem W. W. Hallway könyveit, mert romantikusak, erotikusak, viccesek és nem klisések. A két kötet nem kapcsolódik egymáshoz, nekem mindkettő kedvenc lett, de talán a Sebző vágyak kicsit jobban tetszett :)


Kathryn Taylor - Felszabadulva, Lecsupaszítva
3499 forint helyett 1750 forint
Ez is egy nagyon jó erotikus történet, Amerikai és Anglia találkozása, egy rejtélyes klub és egy viharos kapcsolat is szerepet játszik benne, nekem nagy kedvenc. :)


2999 forint helyett 1200 forint
Ez volt az első könyvem Robin Cooktól, és beleszerettem a stílusába. Keveredik benne a tudomány, fontos etikai kérdések és a salemi boszorkányüldözés témája, nagyon izgalmas és fordulatos regény.


3699 forint helyett 1110 forint
A Te is nagy kedvenc lett, a főszereplő könyvszeretete, szókimondó stílusa és fekete humora egyből megvett magának.


Marissa Meyer - Cinder, Scarlet
3499 forint helyett 1050 forint, és 3699 forint helyett 1850 forint
Nagy szívfájdalmam, hogy nem folytatja a kiadó a sorozatot, mert van benne potenciál és nagyon izgalmas és kedvenc és fantasztikus és áá.

Ezeket szeretném megvenni

  

1 megjegyzés:

  1. Mióta olvastam a Tíz kicsi négert azóta én is szeretnék egy saját példányt, de boltban valahogy soha nem találok. Sokszor jártam úgy az Alexandrában is, hogy bementem és nem volt nekik. Nem könnyű megszerezni. Ugyanígy vagyok a Paddington 16 50-el is, de azt még nem olvastam, hanem csak ajánlották.
    Mellesleg szép lista. Marissa Meyer-nek utána is nézek.

    VálaszTörlés