Havi összefoglaló - 2016 február

Havi összefoglaló
Február


Mostanában eléggé elhanyagoltam ezt a rovatot, épp, hogy írtam bele, és ezen szeretnék változtatni, úgyhogy mostantól igyekszem minél tartalmasabb összefoglalót készíteni a hónapomról. :)


EZEKRŐL ÍRTAM FEBRUÁRBAN:
  • Becca Prior - A tanítvány 2. (A tanítvány #2)
  • Charles Dickens - Karácsonyi ének
  • Helen Bryan - A háború jegyesei
  • Illés Andrea - Királylányos könyv
  • Jodi Picoul - Csodalány
  • Kalapos Éva - Massza
  • Kathryn Taylor - Lecsupaszítva (A szerelem színei #2)
  • Kathy Reichs - Csupasz csontok (Temperance Brennan #6)
  • Neil Patrick Harris - Így jártam az életemmel
  • Victoria Aveyard - Vörös királynő (Vörös királynő #1)
  • Virginia Macgregor - Milo szerint a világ

EZEKET OLVASTAM FEBRUÁRBAN:

  • Becca Prior - A tanítvány 2. (A tanítvány #2)
  • Helen Bryan - A háború jegyesei
  • Illés Andrea - Királylányos könyv
  • Jodi Picoul - Csodalány
  • Kalapos Éva - Massza
  • Ransom Riggs - Üresek városa (Vándorsólyom kisasszony különleges gyermekei #2)
  • Ransom Riggs - Vándorsólyom kisasszony különleges gyermekei (Vándorsólyom kisasszony különleges gyermekei #1)
  • Victoria Aveyard - Vörös királynő (Vörös királynő #1)
  • Virginia Macgregor - Milo szerint a világ
Ezek közül mindegyikről írtam februárban, kivéve a két Ransom Riggs könyvről, amikről habár írtam, még nincs fent az értékelés a blogon, májusra vannak időzítve, akkor volt szabad hely. :)

JELENLEG EZEKET OLVASOM:

 

FEBRUÁRI BESZERZÉSEK:

  

 

A Massza és az Egy szobalány naplója recenziós példányok, az Endgame a libris akció eredménye, a másik két könyvhöz pedig csere útján jutottam hozzá.

A KEDVENC SZEREPLŐIM FEBRUÁRBAN:
  • Mare Barrow (Vörös királynő)
  • Bronwyn (Üresek városa)
  • Ian Fletcher (Csodalány)
  • Teddy Tomlinson (A tanítvány 2.)

FILMEK TERÉN A FEBRUÁR

Tudom, hogy ez nem egy filmes blog, de az életemben nagy szerepe van a filmeknek (vagyis inkább a sorozatoknak), ezért gondoltam, ezt is megosztom itt. :) 

EZEKET NÉZTEM FEBRUÁRBAN:
  • Még mindig szorgalmasan, heti egyszer nézem az eddig nézett sorozataim új részeit, most ezeket: Pretty Little Liars, Jane the Virgin, Fosters.
  • Új sorozatba kezdtem: Mistresses
  • Befejeztem a régóta halogatott sorozatomat, a Lying Game-et. Habár nem adnék rá 10 csillagot, azért hiányozni fog, főleg, hogy elkaszálták, és ki sem derült, hogy ki a gyilkos.
  • Voltunk moziban, megnéztük A dán lányt. Gyönyörű volt.
  • A párommal befejeztük a közösen nézett sorozatunk, a Scream: The TV Series első évadát.
Igazából se TV-t, se filmeket nem nagyon nézek, csak sorozatokat, szóval ennyi. :)

A KEDVENC SZEREPLŐIM FEBRUÁRBAN:

Stef Adams Foster (Teri Polo - The Fosters)

Caleb Rivers (Tyler Blackburn - PLL)

Rose Solano (Bridget Regan - Jane the Virgin)

Karen Kim (Yunjin Kim - Mistresses)

Gerda Wegener (Alicia Vikander - A dán lány)

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése