Coffee Booktag

Ezt a taget a kedvenc kávéfüggő vloggerem, Kat csatornáján találtam. És hát én nem szeretem a kávét, de egy jó booktagnek sosem tudok ellenállni. :)

Fekete kávé
Egy sorozat, amibe nehéz belerázódni de utána nem tudod letenni

Kathy Reichs Virals sorozata. Először nekem túl sok volt a leírás és kicsit uncsi volt, de ahogy beindultak az események...ááá *-*

Borsmentás mokka
Egy könyv, ami a téli időszakban nagyobb népszerűségnek örvend

Nem tudok róla, hogy lenne ilyen könyv, de mondjuk talán L. M. Montgomerytől az Anne karácsonya.

Forrócsoki
A kedvenc gyerekkönyved

Katherine Applegate - Iván, az egyetlen

Dupla eszpresszó
Egy könyv, ami az elejétől a végéig izgalmas volt

A. M. Aranth - Cleadur - Dobszó a ködben

Starbucks
Egy könyv, amit mindenhol látsz

Jennifer L. Armentrout - Obszidián

Hipster kávézó
Egy alulértékelt könyv

Michael Robotham - Fojtott suttogás

Hoppá! Véletlenül koffeinmenteset kaptam!
Egy könyv, amitől többet vártál

Jackie Bouchard - Megmentőm, Maybe

A tökéletes keverék
Egy könyv vagy sorozat, ami keserédes volt, de mindeközben tökéletes

A. O. Esther - Gombnyomásra

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése