Kérdezd a Bloggert! 2.

A blogom féléves születésnapját ünneplő nyereményjátékon való részvétel fejében egy kérdést kellett feltennetek nekem, hogy beindíthassam ezt a rovatot. Szerencsére érkeztek kérdések szép számmal, így ezekből fogok szemezgetni, és két hetente vasárnap mindig válaszolok egy-egy kérdésre. Kérdést a játéktól függetlenül is több, mint szívesen várok, ezért ha szeretnétek segíteni nekem, esetleg érdekel valami titeket, akkor bátran töltsétek ki az ASK ME dobozt a blog jobb sávjában. :)

Horváth Dorottya kérdezte:

Hogy jött a gondolat, hogy elkezdesz blogolni? Régen is szerettél olvasni?

Régebben nem igazán szerettem olvasni. 2012 novemberében szerettem meg az olvasást, miután érdekelt, hogy mi ez a nagy felhajtás a Szürke ötven árnyalata körül, így elolvastam angolul mind a három részt, utána pedig jött minden könyv sorban. :)
Egy nap úgy 2013 nyarán kerestem egy könyvkritikát az egyik könyvről (már fogalmam sincs róla, hogy melyik volt az :$) és így jutottam el a Könyvfalók blogra, ahol volt egy felhívás, hogy társszerkesztőket keresnek. Jelentkeztem, és még a mai napig is segítek szerkeszteni a blogot, viszont a saját blogomat 2013 szeptember 27-én indítottam el. :)

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése